mijn 2 herders axel en rex zijn schatjes hoor, alleen lijkt rex nu aan zijn 2e puberteit ( bestaat dat wel puberteit bij honden) te zijn begonnen en luisterd dus voor geen touwtje meer naar me als hij losloopt.
als we de deur uitgaan lopen ze aangelijnt naast me en blijven ook naast me als ze een andere hond zien, je moet dan bij mij achter een bruggetje over zodat je hier door het veld de hele wijk rond kan lopen en elke keer als ze dan daar loslopen en hun behoefte hebben gedaan en hebben gesnuffeld en gerend en ik weer aanstalte wil maken om weer huiswaarts te lopen kijkt hij me aan alsof hij wil zeggen - lekker puh - en sprint er vervolgens vandoor. kan ik roepen wat ik wil

het ging heel goed,soms als ze een andere hond zien rennen ze er met z`n 2en heel enthousiast opaf maar als ik dan roep komen ze weer terug.de vorige keer is mijn man stiekum om een hoekje gaan staan, en toen hij weer wegrende en vlak bij hem was kwam hij tevoorschijn, riep heel hard foei en rex wist niet hoe snel hij weer naar mij terug moest rennen
nu zijn we weer terug bij af. heb laatst mijn man van z`n werk moeten bellen want rex rende hier door de straten en kwam dus echt niet( zelfs niet voor een koekje).
om een lang verhaal kort te maken, wat moet ik hier nu mee, het is om te janken