Laatste week van okt. een flat gehuurd in Egmond aan Zee.Omdat nu overal op het strand de honden mogen komen en los.De derde dag een flinke wandeling gemaakt.Dino loopt dan natuurlijk 3x zoveel als wij.Okk ondanks dat ik leidingwater bij heb wordt er zeewater gedronken.Ergens op het strand is iemand iets aan het eten en ik zie op afstand dat Dino daar iets eet.Een eind verder wordt er nog ergens ingerold,niks te zien ,maar terug in de flat Dino onder de douche gezet want hij ruikt als een visafslag.Ook ff gefohnd en de flat lekker warm gestookt.Dino begint te rillen en wil niet springen(op de bank).
De volgende dag zie ik alu.folie bij z'n ontlasting,foute boel maar verder niks a.d hand.We gaan naar Bergen en als we daar uit een eetcafe komen wil Dino niet meer lopen en rilt weer over heel z'n lijf.Yakult gehaald want denk last van z'n darmen.In de flat rest van de dag rustig aan gedaan.
Volgende dag 's morgens na gepoept (normaal) te hebben begint hij weer te rillen en wil niet meer lopen.Toen hebben we ons boeltje gepakt en zijn naar huis gereden.Daar aangekomen was er vrij snel al niks meer aan de hand en heb ik de gemaakte D.A afspraak weer afgezegd.
Wat denken jullie spierpijn of oververmoeid of van alles wat.Dino is een actief Markiesje van 8 jaar.
Groetjes Ramona R & Dino :
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
spierpijn?
Moderator: moderatorteam
- ramona r
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): markiesje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Mijn vorige Rottweiler heeft na een lang weekend strand precies hetzelfde gehad. Ze kon niet meer lopen en ik ben toen naar de dierenarts gegaan. De DA zei dat ze een hele flinke spierpijn had en dat alles overbelast was!
Na een dag of 2 ging het wel weer met haar.
Na een dag of 2 ging het wel weer met haar.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
-
Sjiel
- Zeer actief
- ramona r
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): markiesje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
spierpijn?
Bedankt voor jullie reacties.
Inderdaad was het vrij snel over en daarvoor nooit iets gemerkt van "slecht " lopen.Daarom denk ik zelf ook eerder aan soierpijn dan aan b.v artrose.
Ook vergeet ik weleens ondanks Dino zeer actief is en zich soms gedraagt als een pup,hij toch ouder wordt(8).Dit merk ik wel meer in z'n gedrag;hij is wat angstiger voor vreemde geluiden/dingen .
Inderdaad was het vrij snel over en daarvoor nooit iets gemerkt van "slecht " lopen.Daarom denk ik zelf ook eerder aan soierpijn dan aan b.v artrose.
Ook vergeet ik weleens ondanks Dino zeer actief is en zich soms gedraagt als een pup,hij toch ouder wordt(8).Dit merk ik wel meer in z'n gedrag;hij is wat angstiger voor vreemde geluiden/dingen .