Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

behendigheid/obedience wedstrijden in Noord Nederland

Moderator: moderatorteam

Collie
geregistreerd lid
Contacteer:

behendigheid/obedience wedstrijden in Noord Nederland

Ongelezen bericht door Collie »

Hoi iedereen,

Ik woon in Groningen en op zoek voor behendigheid/obedience wedstrijden in Noord Nederland. Ik heb Noord Ierland en Groot Britannie vertegenwoordigd voor hond behendigheid en obedience met mijn Border Collie Meg en ik heb "withdrawal symptoms" van behendigheid en obedience! Sorry voor mijn slechte Nederlands!

Groetjes, Kat :wink:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Katrina Nicholl- Canine behaviourist- www.pro-paws.nl
Elvira
Zeer actief
Mijn ras(sen): golden retriever
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elvira »

de Dutch Obedience Society organiseert obedience wedstrijden (met vaak engelse keurmeesters. De meeste wedstrijden zijn in de winter in Bleiswijk. Voor meer info kijk op hun website http://www.obedience.nl/
Bij Agenda staan de wedstrijd date en kun je een inschrijfformulier downloaden. Je moet wel lid zijn, om deel te kunnen nemen. Dit zijn wedstrijden volgens de Engelse regelementen. Er zijn natuurlijk ook wedstrijden volgens de Nederlandse regelementen. Voor meer info zie
www.kennelclub.nl Ga naar agenda en selecteer dan gedrag en gehoorzaamheid. Volgens mij moet je dan wel een startlesencie hebben van een vereniging, maar dat weet ik niet zeker (Ik doe obedience). Als je i.p.v. gedrag en gehoorzaamheid, Agility wedstrijden selecteert krijg je daar info over, maar daar heb je ook een startlesencie nodig.
Sjiel
Zeer actief

Re: behendigheid/obedience wedstrijden in Noord Nederland

Ongelezen bericht door Sjiel »

Collie schreef:Hoi iedereen,

Ik woon in Groningen en op zoek voor behendigheid/obedience wedstrijden in Noord Nederland. Ik heb Noord Ierland en Groot Britannie vertegenwoordigd voor hond behendigheid en obedience met mijn Border Collie Meg en ik heb "withdrawal symptoms" van behendigheid en obedience! Sorry voor mijn slechte Nederlands!

Groetjes, Kat :wink:
Dat heet dus complimentjes vissen, kat!
weg gehaald zit een virus in
cindy1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door cindy1986 »

Behendigheidswedstrijden worden georganiseerd door de FHN (www.fhn.nl) en Cynophilia (www.cynophilia.nl)
Afbeelding
meta.meulenbelt
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door meta.meulenbelt »

Hoi Kat,

Obediencewedstrijden worden er eigenlijk niet gehouden in Noord Nederland. Er is in januari wel een doggydance wedstrijd op onze hondenschool in Borgsweer (bij Delfzijl) in de prov. Groningen.

Er worden ook eigenlijk geen Cynophilia behendigheidswedstrijden georganiseerd in Groningen. In januari is er vaak één in Zuid-Drenthe, en op 30 april in Assen. That's all.

Wij organiseren voor de FHN in ieder geval twee behendigheidswedstrijden per jaar (en één GG en één apporteersportwedstrijd) op onze hondenschool. Daarnaast zijn er meerdere hondenscholen in Noord-Nederland (Drachten, regio Slagharen, regio Assen) die behendigheidswedstrijden organiseren voor de FHN. Kijk maar eens op de wedstrijdkalender van het afgelopen jaar op http://www.fhn.nl.

De nieuwe wedstrijdkalenders voor 2005 zijn nog niet klaar.

Je bent altijd welkom bij ons om eens te komen kijken overigens.

Groetjes,
Meta
Collie
geregistreerd lid
Contacteer:

Ongelezen bericht door Collie »

Dank u wel iedereen voor de antwoorden :smile1:

Meta dat lijkt me wel voor te komen kijken naar jouw hondenschool :zwaai

Groetjes,

Kat
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Katrina Nicholl- Canine behaviourist- www.pro-paws.nl