Franse Bull of een kruising Franse Bull?
Hij staat namelijk op Dierenasiel.com als kruising Franse Bull
Maar dat kan ik niet echt zeggen/zien
Wat vinden jullie?
Moderator: moderatorteam
Als broodfooker is het wel handig als ze niet met de keizersnee gehaald hoeven worden, vergroot de winst.Podenji schreef:het kan toch ook een franse bull zijn die bij een handelaar wegkomt, die mensen letten niet op rasstandaard en er zijn er helaas genoeg die franse bullen in hun "assortiment"hebben
Ja toch ?!Martijn schreef:Ik moet me sterk vergissen als ik die reu niet eens op marktplaats heb zien staan. Ter dekking.
Martijn schreef:Ik moet me sterk vergissen als ik die reu niet eens op marktplaats heb zien staan. Ter dekking.
volgens mij niet hoor, al de fawn bullen lijken wel veel op elkaar, maar deze ben ik nog niet eerder tegen gekomenMartijn schreef:Ik moet me sterk vergissen als ik die reu niet eens op marktplaats heb zien staan. Ter dekking.
ik vind nou juist zijn kop niet A typischMartijn schreef:Mwa...ik ben op zich wel in staat om de ene fawn bull van de anderen te onderscheiden hoor. Zeker een a-typisch kopje als deze.
Wat niet wil zeggen dat ik het zekerweet, maar ik denk het wel.
Martijn schreef:De vorm van de ogen doet eerder aan een pitje denken. Niet rond maar spletig. Daarnaast is de breedte van de kop, zelfs voor een franse, overdreven en is de neusrug aan de lange kant.
Ik vind het zelf ook een prachtige Franse Bulldog kop. Volgens mij knijpt hij trouwnes ook een beetje met zijn ogen omdat hij tegen het licht in kijkt. Het is een reu, die hebben meestal bredere koppen en er zijn Bullen met wat langere neuzen. Vroeger hadden de meeste Franse Bulldoggen een langere neusrug http://80.126.213.52/~roos/dotkom/image ... index.htmlMartijn schreef:De vorm van de ogen doet eerder aan een pitje denken. Niet rond maar spletig. Daarnaast is de breedte van de kop, zelfs voor een franse, overdreven en is de neusrug aan de lange kant.
Zou ik ook zeggen als ik me er niet meer uit kan lullenMartijn schreef:Er zijn zoveel a-typische uiterlijkheden die hoog scoren op een show. Daar wordt iets niet typisch van.
Je moet trouwens je muis even nakijken. Hij blijft een beetje hangen op de smilies. Geeft zo'n hysterische indruk.