Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ierse Terriër
Moderator: moderatorteam
- Sandra KM
- nieuw lid
Ierse Terriër
Ik ben een hele grote fan van de Ierse Terriër en ik vraag me af of er hier op het forum ook mensen zijn die ook een IT hebben. (Heb met de zoekfunctie niets kunnen vinden) Of hebben gehad, net als ik. Mijn ouders hadden er een, Terry, en ik kan niet wachten tot ik er ook voor zo eentje mag zorgen.
Omdat dit niet zo’n heel bekende hond is ben ik heel benieuwd naar jullie ervaringen met de Ierse Terriër
Omdat dit niet zo’n heel bekende hond is ben ik heel benieuwd naar jullie ervaringen met de Ierse Terriër
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Bij mij in de cursus op de hondenschool loopt er eentje, een puppy die Mack heet. Hij is waanzinnig eigenzinnig (zoals iedere terriër) en leert langzamer als de rest van de groep.
De eigenaar heeft het hondje zelf gefokt, het nestgenootje van Mack gaat binnenkort naar Engeland toe.
Het is een leuke afwisseling tussen de ladingen Labradors die we meestal tegenkomen.
En voor ik een hele lading Lab-eigenaars over me heen krijg;
ik heb niets tegen Labjes, maar ik vind het leuk om eens een minder doorsnee ras te zien op de hondenschool.
Maar echt veel ervaring met het ras heb ik niet
Groetjes,
Frederique
De eigenaar heeft het hondje zelf gefokt, het nestgenootje van Mack gaat binnenkort naar Engeland toe.
Het is een leuke afwisseling tussen de ladingen Labradors die we meestal tegenkomen.
En voor ik een hele lading Lab-eigenaars over me heen krijg;
ik heb niets tegen Labjes, maar ik vind het leuk om eens een minder doorsnee ras te zien op de hondenschool.
Maar echt veel ervaring met het ras heb ik niet

Groetjes,
Frederique
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie

- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Sandra KM
- nieuw lid
Jammer dat er niet meer IT's zijn op dit forum. Ik zal proberen of ik er een foto van onze eigen hond op kan zetten. (hoe dat gaat moet ik nog even uitzoeken)
Ze zijn een beetje kleiner dan een airdale terrier en verschikkelijk eigenwijs. maar ze hebben een hart van goud.
Helaas is die van ons 3 jaar geleden overleden, dat was echt mijn maatje. Nu kan ik niet wachten om zelf ook voor een hond te gaan zorgen en we zitten er hard over te denken om willen nu zelf ook graag een IT.
Voor mooie foto's kan je ook kijken op http://www.irishterriers.com/ Als je bij de gallery zoekt op Terry kan je een foto zien van onze oude hond. Hier stond hij ons altijd na te kijken en weer op te wachten. En als je de puppys ziet.... aahhhhh
Ze zijn een beetje kleiner dan een airdale terrier en verschikkelijk eigenwijs. maar ze hebben een hart van goud.
Helaas is die van ons 3 jaar geleden overleden, dat was echt mijn maatje. Nu kan ik niet wachten om zelf ook voor een hond te gaan zorgen en we zitten er hard over te denken om willen nu zelf ook graag een IT.
Voor mooie foto's kan je ook kijken op http://www.irishterriers.com/ Als je bij de gallery zoekt op Terry kan je een foto zien van onze oude hond. Hier stond hij ons altijd na te kijken en weer op te wachten. En als je de puppys ziet.... aahhhhh
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi Magda,magda schreef:ik vind hem ook best veel op de airdale lijken,die hebben wij 13 jaar gehad heerlijke honden
Alleen is de Ierse Terrier wel een stuk kleiner dan een Airedale Terrier.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'