Ik ben helemaal dol op wolven en honden en na minstens een jaar vol overwegingen en nadenken en informatie zoeken en whatnot,ben ik er zeker van dat ik een saarloos pupje wil.
Mijn ouders zijn het er allebij helemaal mee eens en we zijn met zn drietjes er dagelijks mee bezig.
Het word echt 100% mijn eigen hondje die ik ook zelf betaal,zelf een bench voor koop en voer en dierenarts kosten en alles ,en mn ouders zijn altijd in de buurt als ik dan toch hulp nodig heb.
Om een lang verhaal kort te maken zijn we dus helemaal ready,mn ouders zijn ook helemaal verkocht aan de saarloos dus dat is allemaal perfect.
Binnenkort gaan we bij kennel Que Chakka Lou op bezoek om eens kennis te maken met het ras en vragen te stellen ect,maar colamax van dit forum had me een pm gestuurd en verteld dat het misschien wijs is om eigenaren die al een saarloos hebben wat dingen te vragen.
Dus dat leek me wel een goed idee
Alles over de saarloos is welkom,zowel positieve dingen als negatieve dingen en alles wat ik weten moet om goed voorbereid te zijn en het hondje een goed leven te kunnen geven.
~Mori (die op roze wolfhond wolkjes rondhuppelt)
p.s
sorry maar ik had deze post eerst verkeerd geplaatst, *sniff*