Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Saarlooswolfhond YAY!

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Mori no Kitsune
Actief
Contacteer:

Saarlooswolfhond YAY!

Ongelezen bericht door Mori no Kitsune »

Hoi,ik ben nieuw hier,heb me al wel voorgesteld dus als je nieuwschierig bent weet je waar je moet zoeken

Ik ben helemaal dol op wolven en honden en na minstens een jaar vol overwegingen en nadenken en informatie zoeken en whatnot,ben ik er zeker van dat ik een saarloos pupje wil.
Mijn ouders zijn het er allebij helemaal mee eens en we zijn met zn drietjes er dagelijks mee bezig.
Het word echt 100% mijn eigen hondje die ik ook zelf betaal,zelf een bench voor koop en voer en dierenarts kosten en alles ,en mn ouders zijn altijd in de buurt als ik dan toch hulp nodig heb.
Om een lang verhaal kort te maken zijn we dus helemaal ready,mn ouders zijn ook helemaal verkocht aan de saarloos dus dat is allemaal perfect.
Binnenkort gaan we bij kennel Que Chakka Lou op bezoek om eens kennis te maken met het ras en vragen te stellen ect,maar colamax van dit forum had me een pm gestuurd en verteld dat het misschien wijs is om eigenaren die al een saarloos hebben wat dingen te vragen.
Dus dat leek me wel een goed idee
Alles over de saarloos is welkom,zowel positieve dingen als negatieve dingen en alles wat ik weten moet om goed voorbereid te zijn en het hondje een goed leven te kunnen geven.

~Mori (die op roze wolfhond wolkjes rondhuppelt)

p.s
sorry maar ik had deze post eerst verkeerd geplaatst, *sniff* :blauwoog:
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Lees maar eens op deze site, staat heel veel informatie over de Saarloos en helaas de ziektes die nogal veel voorkomen bij dit ras. Lijkt mij toch wel belangrijk om hier goed van op de hoogte te zijn zodat je bij een fokker de juiste informatie kunt vragen: http://groups.msn.com/SaarlooswolfhondP ... ispra.msnw
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Mori no Kitsune
Actief
Contacteer:

bedankt :mrgreen: :ok:
ik ga meteen kijken !
Mori no Kitsune
Actief
Contacteer:

wow..dat klinkt allemaal erg....erg :eek:
Ik had al gelezen dat oogafwijkingen veel voorkwamen bij de saarloos maar dat het zo'n rommeltje was wist ik niet.
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Mori no Kitsune schreef:wow..dat klinkt allemaal erg....erg :eek:
Ik had al gelezen dat oogafwijkingen veel voorkwamen bij de saarloos maar dat het zo'n rommeltje was wist ik niet.
gelukkig dat er zo'n forum als dit is.
Ik hoop dat je na al die info doorgeworsteld te hebben goed beslagen ten ijs komt bij de fokkers en dat wij dan veel foto's mogen aanschouwen van jouw saarloos pupje.
Ik vind het prachtige honden.
Mori no Kitsune
Actief
Contacteer:

Daan schreef:
Mori no Kitsune schreef:wow..dat klinkt allemaal erg....erg :eek:
gelukkig dat er zo'n forum als dit is.
Ik hoop dat je na al die info doorgeworsteld te hebben goed beslagen ten ijs komt bij de fokkers en dat wij dan veel foto's mogen aanschouwen van jouw saarloos pupje.
Ik vind het prachtige honden.
Ik zal zeker heeeeeel veel schattige foto's hier plaatsen als ik mn saarloosje krijg :mrgreen:
MAAR,dan moeten die fokkers ons (ik en mn ouders) wel geschikt vinden om zo'n pupje te kopen,want anders gaat het feest niet door vrees ik :jank:
En ja,ik ben blij dat ik dit heb kunnen lezen,ik zal er zeker over beginnen als ik bij die kennel kennis ga maken :ok:
Net

Ongelezen bericht door Net »

Leuk, een Saarlooswolfhond :ok:. Ik hoop dat je veel post als je 'em eenmaal hebt. Ik vind het schitterende honden en ben benieuwd hoe het gedrag is.
Mori no Kitsune
Actief
Contacteer:

Net schreef:Leuk, een Saarlooswolfhond :ok:. Ik hoop dat je veel post als je 'em eenmaal hebt. Ik vind het schitterende honden en ben benieuwd hoe het gedrag is.
Dat zal ik zeker doen! :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”