Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hangt het van de teef of de reu af
Moderator: moderatorteam
- britty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
- Aantal honden: 1
hangt het van de teef of de reu af
hoeveel pups er komen? Ikzelf denk dat het aan het aantal eicellen ligt dat de teef produccert..klopt dit?
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- little-wolf
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
dan gebeurt er ook niks, maar je kunt er vanuit gaan dat er minder eitjes zijn als zaadjes, dus dat dat het aantal pups bepaald (of je moet eeneiige tweelingen enz krijgen)
ik weet het ook niet hoor, maar dit klinkt logisch...
tuurlijk kan er wat mis zijn met zaad of ei, maar volgens mij gaat het er nu om in een normale situatie.
ik weet het ook niet hoor, maar dit klinkt logisch...
tuurlijk kan er wat mis zijn met zaad of ei, maar volgens mij gaat het er nu om in een normale situatie.

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
- Actief
- Contacteer:
Als een teef veel puppen heeft, heeft ze ook veel eicellen gevormd.
Zijn er minder puppies, kan het zijn dat de teef minder eicellen gevormd heeft, maar kan ook de reu een slechter kwaliteit zaad hebben gehad.
De reu zorgt inderdaad voor het geslacht. Onze Keiji is nu vader geworden van een nest met 5 reuen en 1 teefje. De fokker wilde een teefje zelf houden, dus de keuze was niet moeilijk
Nu heeft hij weer een teef gedekt, waarvan de fokker ook een teefje aanhouden wil. Hopelijk worden het niet weer allemaal reuen...
Zijn er minder puppies, kan het zijn dat de teef minder eicellen gevormd heeft, maar kan ook de reu een slechter kwaliteit zaad hebben gehad.
De reu zorgt inderdaad voor het geslacht. Onze Keiji is nu vader geworden van een nest met 5 reuen en 1 teefje. De fokker wilde een teefje zelf houden, dus de keuze was niet moeilijk

Nu heeft hij weer een teef gedekt, waarvan de fokker ook een teefje aanhouden wil. Hopelijk worden het niet weer allemaal reuen...
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
het aantal pups dat er kunnen komen hangt van de teef af, hoeveel eitjes zij loslaat of los heeft gelaten. Of de bevruchting misslaat hangt van beide geslachten af, de reu moet goed zaad hebben en de teef goede eitjes. ook moet uiteraard de dekking goed verlopen.
Mijn teef is gisteren gedekt en ze bleven 2 minuten vastzitten, nou zegt dat niet zoveel want zo kan het ook goed gaan. Maandag moet ze weer dus zien we dan wel verder.
Mijn teef is gisteren gedekt en ze bleven 2 minuten vastzitten, nou zegt dat niet zoveel want zo kan het ook goed gaan. Maandag moet ze weer dus zien we dan wel verder.
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.