Ik kan ze namelijk verrollen enzo en vind dat echt eng.
Duim ff voor me, want ik hoop dat het niets ernstigs is. Hopelijk geen beginnende tumoren o.i.d.!!!!! Ze is pas 6!
Moderator: moderatorteam

Leerdam. Altijd goed geholpen daar hoor. Heb dus met Ottenhorst gebeld en zij gaven het advies om niet te lang te wachten en voor de zekerheid te opereren.Rataplan schreef:Welke DA heb je? Dierenkliniek Meerkerk of in Leerdam?
Misschien kun je naar de Ottenhorst toe voor een second opinion.
Ergens klinkt het wel logisch dat je de bultjes weghaald en niet wacht tot ze verder gaan groeien. Vooral omdat ze nog jong is.
Sterkte!

Denk ik ookMerak schreef:Gewoon even bellen. Als je eigen dierenarts ze niet wil verwijderen, kun je altijd naar een andere dierenarts gaan of eventueel naar de Ottenhorst. Hiervoor hoef je geen verwijzing te hebben. Je bent vrij in de keuze van je dierenarts, je hebt geen contract met hem. Het gaat tenslotte om de gezondheid van je hond.
Ja, je hebt ook helemaal gelijk!Merak schreef:Gewoon even bellen. Als je eigen dierenarts ze niet wil verwijderen, kun je altijd naar een andere dierenarts gaan of eventueel naar de Ottenhorst. Hiervoor hoef je geen verwijzing te hebben. Je bent vrij in de keuze van je dierenarts, je hebt geen contract met hem. Het gaat tenslotte om de gezondheid van je hond.