Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mopshondje???

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

whoopy
Zeer actief
Contacteer:

mopshondje???

Ongelezen bericht door whoopy »

mijn baas wil graag voor zijn dochter een mopshondje geven. meisje wil al zo lang een hond en na jaren van nadenken mag ze nu dan een hondje. ze wil graag een mopshondje en hij wil die graag voor haar verjaardag geven. nou is dat waarschijnlijk niet meer haalbaar daar zij 7 oktober jarig is maar weet iemand een goed adres? het liefst in de omgeving van brabant? en waar moet je op letten? evt. gezondheidsklachten? wat betaal je ongeveer voor een pup etc etc?

alvast bedankt!!!
Afbeelding Afbeelding

groetjes
caroline, whooper en orbis
Nieve
Zeer actief

Ongelezen bericht door Nieve »

Volgens mij moet je bij mopsjes vooral letten op de ogen. Omdat ze van die bolle ogen hebben kunnen daar veel problemen ontstaan. Maar ik denk dat het voor oktober niet echt haalbaar is, maar goed.
Afbeelding
When I’m good, I’m very very good
And when I’m evil, man am I evil !!!
Boelie
Actief

Ongelezen bericht door Boelie »

Mopshondjes zijn erg leuk! Een kennis heeft er een!

Ik denk idd goed letten op de ogen en de staart, die kan nogal op de huid aan drukken heb ik weleens gehoord.

Goede adressen weet ik niet, weet wel dat er via de pupbemiddeling van de rasvereniging een enorme wachtlijst is...
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Doe het AUB via Commedia de rasvereniging. Er is een enorme opkomst van handelaars die mopsen verkopen. Deze zijn minimaal rastypisch en bovendien meestal NIET GEZOND. !! Ogen, ademhaling, knieen etc zijn typische problemen die voorkomen bij een mopshond. En ik kan je vertellen dat wil je niet in huis hebben. Dus doe het via Commedia!
Afbeelding
Django
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Django »

Een mopshond is enorm lief en ook ondeugend & als je van drukte houdt een goede keus... Je moet hem inderdaad wel bij een goede fokker halen...
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”