Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kontlikken
Moderator: moderatorteam
-
joe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
kontlikken
Boy likt de laatste tijd ineens veel aan zijn poepert.
In het begin was er een klein bultje te zien, maar nu ziet alles er goed uit.
Hij is goed ontwormd. Wat kan het zijn? Eerst zat hij er nooit aan en nu een groot deel van de nacht.
In het begin was er een klein bultje te zien, maar nu ziet alles er goed uit.
Hij is goed ontwormd. Wat kan het zijn? Eerst zat hij er nooit aan en nu een groot deel van de nacht.
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Mogelijk kan hij last hebben van zijn anaalklieren. Bij sommige honden legen die niet goed en dan moeten ze worden uitgeknepen. In het ergste geval kunnen ze ook gaan ontsteken. Dan ben je verder van huis.
Als je het wel eens hebt gedaan kan je zelf een poging wagen, anders zou ik het even aan de d.a. (of een assistente) overlaten.
Als je het wel eens hebt gedaan kan je zelf een poging wagen, anders zou ik het even aan de d.a. (of een assistente) overlaten.
- sample
- Zeer actief
-
joe
- Zeer actief
Het toevallige is, dat hij er last van heeft sinds hij bij de trimsalon is geweest en daar knijpen ze de anaalklieren toch juist uit??Branka schreef:Mogelijk kan hij last hebben van zijn anaalklieren. Bij sommige honden legen die niet goed en dan moeten ze worden uitgeknepen. In het ergste geval kunnen ze ook gaan ontsteken. Dan ben je verder van huis.
Wouw!! Branka.....waar benn jij naartoe geweest???
(Of is het een trucagefoto??)
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Bij trimsalons wordt dat idd meestal gedaan. Moet je anders even navragen. Mogelijk heeft het wat irritatie opgeleverd.joe schreef:Het toevallige is, dat hij er last van heeft sinds hij bij de trimsalon is geweest en daar knijpen ze de anaalklieren toch juist uit??Branka schreef:Mogelijk kan hij last hebben van zijn anaalklieren. Bij sommige honden legen die niet goed en dan moeten ze worden uitgeknepen. In het ergste geval kunnen ze ook gaan ontsteken. Dan ben je verder van huis.
Die foto is in Noord Italië genomen en geen trucage. Mijn ouders waren daar alweer een paar jaar geleden (ik was niet mee) en een Duitse vriend met als hobby fotografie heeft de foto genomen.
Moet ook zeggen dat het 1 van de mooiste foto's van de honden is die we hebben.
-
joe
- Zeer actief
Branka schreef:Bij trimsalons wordt dat idd meestal gedaan. Moet je anders even navragen. Mogelijk heeft het wat irritatie opgeleverd.joe schreef:Het toevallige is, dat hij er last van heeft sinds hij bij de trimsalon is geweest en daar knijpen ze de anaalklieren toch juist uit??Branka schreef:Mogelijk kan hij last hebben van zijn anaalklieren. Bij sommige honden legen die niet goed en dan moeten ze worden uitgeknepen. In het ergste geval kunnen ze ook gaan ontsteken. Dan ben je verder van huis.
Misschien is dat het ja.....en nu???
Verzachtend zalfje??
Die foto is in Noord Italië genomen en geen trucage. Mijn ouders waren daar alweer een paar jaar geleden (ik was niet mee) en een Duitse vriend met als hobby fotografie heeft de foto genomen.
Moet ook zeggen dat het 1 van de mooiste foto's van de honden is die we hebben.
Ja...PRACHTIG!!