Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Onze joy wordt steeds eigenwijzer!

Moderator: moderatorteam

Onze Joy
geregistreerd lid

Onze joy wordt steeds eigenwijzer!

Ongelezen bericht door Onze Joy »

Hallo allemaal, :zwaai:

Onze Joy liep altijd mooi los mee een paar weken geleden, maar sinds kort vind hij het helemaal geweldig om ons kwijt te lopen! :N

Wij denken zelf dat het Beagle-eigen is, dus is dit bij meerdere laat het even weten.

:piew

Groetjes Juanita, Niels & JOY :hzz:
JOY... Onze pup sinds 5 juni 2004! Voor ons het mooiste hondje op de wereld!!! haha...
Afbeelding
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Hoi,

Je hebt nog maar een heel jong beestje, he?
Als ik het zo lees, is hij al flink bezig om de wereld te ontdekken.
Voor een Beagle is er niks heerlijkers dan z'n neus achterna te gaan.
Ik denk zelf dat je moet inschatten wanneer hij de fout ingaat met het weglopen en hem juist daar aangelijnd houden, tussendoor vaker aan- en aflijnen en hem voor het aanlijnen echt superbelonen en flink met hem spelen. Het aan de riem gaan is altijd feest. Ook zou ik op plaatsen waar niet te veel prikkels voor hem zijn, maar waar hij toch veilig los kan op momenten dat hij de benen neemt, gelijk een andere kant oplopen en maar 1x luid roepen, speeltje in de lucht houden en als hij komt gewoon doorlopen en pas als hij bij je is flink belonen met Goed zo en spelen.
Dat leert hem op jou te letten.
Ik heb me laten vertellen dat het bij een eigenwijze Beagle nog niet meevalt om indruk te maken met verstopspelletjes, wanneer hij uit het zicht loopt. :mrgreen: Meestal sta je er over een half jaar nog en heeft hij de grootste lol met het opsnuiven van allerlei geurtjes.
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”