Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppytraining omgeving veenendaal
Moderator: moderatorteam
- SNOTJE
- Vaste gebruiker
Puppytraining omgeving veenendaal
Ik ben al een paar keer bij verschillende puppy cursussen wezen kijken in de buurt. Maar heb vooral moeite met de mensen die daar komen met hun hond. Sommige hangen hun hond aan de riem op als ze niet luisteren!! Ben daar niet gecharmeerd van. Maar ik wil wel een keer naar zo'n training, lijkt me leuk en misschien leer ik er ook nog wat van
. Alleen weet iemand een goede training in de omgeving van Veenendaal? En wat zouden de kosten daarvan zijn?

- cairnenergie
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hoi Snotje,
Ben je al eens bij een Kynologenclub wezen kijken?
Ik kom niet uit jouw omgeving, maar weet dat er b.v. een zit in Dieren en een in Arnhem. De kosten zullen wel meevallen.
Alleen kijken hoe de cursisten met hun honden omgaan lijkt mij niet voldoende, zij komen ook om wat te leren.
Belangrijker lijkt het mij of die clubs of scholen op een positieve manier werken: dus positief trainen (met beloning en zonder slipkettingen) of nog positiever met de Clicker methode.
Succes met het zoeken naar een positieve training.
Groet,
Joop
Ben je al eens bij een Kynologenclub wezen kijken?
Ik kom niet uit jouw omgeving, maar weet dat er b.v. een zit in Dieren en een in Arnhem. De kosten zullen wel meevallen.
Alleen kijken hoe de cursisten met hun honden omgaan lijkt mij niet voldoende, zij komen ook om wat te leren.
Belangrijker lijkt het mij of die clubs of scholen op een positieve manier werken: dus positief trainen (met beloning en zonder slipkettingen) of nog positiever met de Clicker methode.
Succes met het zoeken naar een positieve training.
Groet,
Joop
- SNOTJE
- Vaste gebruiker
- cairnenergie
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Kijk voor adressen eens op www.kennelclub.nl, dit is de site van de Raad van Beheer. Onder de knok 'verenigingen' dan 'regionale verenigingen' dan krijg je een kaartje waar je per provincie de adressen kunt vinden.
Ook hier geld dat elke vereniging een eigen visie heeft op het trainen van en over sport met honden, helaas ook (nog) niet allen even positief.
Het blijft dus uitkijken en zoeken naar een club met een visie die overeenkomt met wat jij met je hond wil.
Groet,
Joop
Ook hier geld dat elke vereniging een eigen visie heeft op het trainen van en over sport met honden, helaas ook (nog) niet allen even positief.
Het blijft dus uitkijken en zoeken naar een club met een visie die overeenkomt met wat jij met je hond wil.

Groet,
Joop