Iemand('s hond

Bas dus wel(vlgs de dierenarts) bij de tweede enting.
Ben benieuwd of het vaker voorkomt en wat de klachten dan zijn en wat het jaar erop(andere entstof) en of dat niet die reactie geeft???????? :piew
Groetjes,
Nanda, bas en gossa
Moderator: moderatorteam
Vraag je DA om een bewijs dat hij de enting heeft gehad ,zonder dat hij hem geeft , hij kan de vloeistof toch de lucht inspuitenvuilnisbas schreef:hoi,
We willen graag naar frankrijk op vakantie en dan is de rabiës enting helaas verplicht.
Maar na deze verhalen riskeer ik het dan liever niet en blijf dan volgend jaar lekker in eigen land.
Wat ik dan wel raar blijf vinden is dat het dan pas bij de tweede enting gebeurd.
Bas kon ineens s'ochtends niet meer op zijn achterpoten staan(een week na de enting), direct naar de dierenarts, maar met pijnstillers/ontstekingsremmers was het de volgende dag al veel beter.
groetjes,
Nanda, Bas en Gossa
een dierenarts doet dit niet zomaar..als jullie dierenartsen weten die dit wel doet stuur mij maar een pb!!jip007 schreef:Vraag je DA om een bewijs dat hij de enting heeft gehad ,zonder dat hij hem geeft , hij kan de vloeistof toch de lucht inspuitenvuilnisbas schreef:hoi,
We willen graag naar frankrijk op vakantie en dan is de rabiës enting helaas verplicht.
Maar na deze verhalen riskeer ik het dan liever niet en blijf dan volgend jaar lekker in eigen land.
Wat ik dan wel raar blijf vinden is dat het dan pas bij de tweede enting gebeurd.
Bas kon ineens s'ochtends niet meer op zijn achterpoten staan(een week na de enting), direct naar de dierenarts, maar met pijnstillers/ontstekingsremmers was het de volgende dag al veel beter.
groetjes,
Nanda, Bas en Gossa