hallo
vorig jaar voor het eerst naar noorwegen geweest , met hond.
dus bloedproeven ed , hebbe we gepasserd
dit jaar gaan we weer
bloedproef is nu niet nodig..
wie kan me vertellen wat er wel heeel erg nodig is..
het papier van de rabies heb ik al gedownload en uitgeprint, gezondheidverklaring halen bij de dierenarts...
vergeet ik nog wat
laat me weten
vast bedankt
karin
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
noorwegen
Moderator: moderatorteam
Noorwegen
Hallo,
je moet in ieder geval nog een passpport van de EU. Die kun je zo aanvragen bij de dierenarts. Ook moet je hond volgens mij nog een inenting hebben tegen leptospirose, tussen 1 en 12 maanden voor vertrek. Ook moet je hond worden ingeent tegen hondenziekte tussen 1 en 12 maanden voor vertrek. Wat ook nog moet is een ontworming net praziquantel tegen lintworm en deze ontworming moet binnen zeven dagen na invoer in Noorwegen worden herhaald, door een dierenarts daar. Dat was het allemaal volgens mij.
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Noorwegen en zijn hard aan het werk voor de voorbereiding. Succes ermee!
Groetjes Taika
je moet in ieder geval nog een passpport van de EU. Die kun je zo aanvragen bij de dierenarts. Ook moet je hond volgens mij nog een inenting hebben tegen leptospirose, tussen 1 en 12 maanden voor vertrek. Ook moet je hond worden ingeent tegen hondenziekte tussen 1 en 12 maanden voor vertrek. Wat ook nog moet is een ontworming net praziquantel tegen lintworm en deze ontworming moet binnen zeven dagen na invoer in Noorwegen worden herhaald, door een dierenarts daar. Dat was het allemaal volgens mij.
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Noorwegen en zijn hard aan het werk voor de voorbereiding. Succes ermee!
Groetjes Taika