Kritisch op het uiterlijk van mijn hond daar heb ik geen problemen mee. Ik vind dat leuk omdat ik alleen kennis uit boekjes heb en hij heeft ze jaren gefokt. Bovendien vind ik Bikkel ook geen mooie boxer, ik vind boxer mooi van zo'n 25 jaar geleden maar goed. Maar ik wil precies weten hoe alles heet en of ik het goed zie.
Alleen ik zeg te korte onderkaak en hij zegt te lange. Hij zegt droge nek en ik zie teveel aan keelhuid. Ik zeg te lange rug, hij zegt maakt niet uit zo zijn ze nu.
Ik zeg breedte van de borst gaat wel goed hij zegt van niet. Ik zeg hij heeft en zal ook geen voorborst krijgen dus iets in zijn schouder klopt niet hij zegt valt wel mee.
Alleen over de stijle achterhand waren we het eens

Dus eigenlijk weet ik nou nog steeds niet of ik dingen goed kan beoordelen, kennelijk dus niet.
Maar we hebben wel mot over zijn opvoeding. Hoe het karakter zou moeten zijn zijn we het wel over eens en Bikkel is iets te onzeker maar zoals hij het wil moet ik er een soort opgefokte zenuwenpees van maken. En zenuwen en moed zijn twee verschillende dingen m.i.
Maar door de duinen en door het zand is dat niet te zwaar? Nu wandelen we iedere dag door het bos en speelt ie wat en wandelen voor namelijk.
Ik wil pas duinwandelen als ie anderhalf is zo na de defintieve foto's