Ik heb al een keer over Champ gehad met de vraag over bach bloessem remedie,die heb ik gebruikt maar slaan niet aan.
Champ bleef angstig en paniekerig :cry2: afgelopen donderdag weer tot en met zondag,dus ben ik maar naar de DA gegaan,om wat voor die angst te halen en om zeker ervan te zijn of hij nu doof word of dement.
DA heeft hem getest en links is hij praktisch helemaal doof en rechts slecht horend,ook begint hij staar te krijgen,het enige wat hij adviseerde is veel belonen en vliegtuigen spelen(gebaren).
Er is wel een verdamper maar is niet zeker of dit helpt.
Die staar zit me echt niet lekker schrok er wel van.
Champ is een gevoelige hond voor stress,en geluid en situatie verandering dit is dus zowel voor hem als voor mij een situatie verandering,in plaats van geluid horen voelt hij nu trillingen,waardoor hij zo angstig is :cry2: :cry2:
Ik hoop dat hij er snel aan went ook aan dat hij niet meer los kan.
1 voordeel is dat hij niet meer hoort dat het onweert,gisteren onweerde het en hij stond midden in de kamer te kwispelen en later sliep hij gewoon 8O terwijl hij anders in je schoot kroop van angst.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Champ praktisch geheel doof
Moderator: moderatorteam
- Ruth
- Actief
- Xhrista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Denk dat de overgangsperiode het ergst is.Straks is hij eraan gewend en zal hij waarschijnlijk wat rustiger worden.
Weet nog dat de honden van Bertus(Idorh)paar jaar geleden ook veel onrustiger en onzekerder werden toen de PRA begon.nu zijn ze daaraan gewend en dat zal voor het geluid hetzelfde zijn denk ik.
Sterkte ermee,
Christa
Weet nog dat de honden van Bertus(Idorh)paar jaar geleden ook veel onrustiger en onzekerder werden toen de PRA begon.nu zijn ze daaraan gewend en dat zal voor het geluid hetzelfde zijn denk ik.
Sterkte ermee,
Christa
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collies.
- Aantal honden: 3
- Contacteer: