Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pieterpad

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Marion.

Pieterpad

Ongelezen bericht door Marion. »

Al jaren een grote wens. Een keer vanuit huis - bepakt en bezakt, en ieder een hond aan de lijn - het Pieterpad te gaan lopen.
Vorige week was het zover. We hadden een week de tijd, we zouden wel zien waar we gingen eindigen. Grootste 'pijnpunt' leek me overnachtingsadressen te vinden waar ook onze 2 Goldens welkom zouden zijn.

Maar het is allemaal gelukt: 3x in een hotel overnacht, en 2 nachten in een trekkershut. We hebben een heerlijke week gehad, mede door het geweldige weer natuurlijk. Ik heb mijn 2 nachten en volle dag op een camping gehad (wat voor mij het ultieme vakantiegevoel blijft), Pieter heeft zijn hotelletjes gehad (wat hij eigenlijk het liefste heeft) en de meiden hebben de tijd van hun leven gehad.

Kortom, aanrader dus :ok: We gaan zeker die resterende 380 km ook nog eens doen :-D
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

ben je ook al langs het pad in groesbeek geweest? hier zitten best veel bed en breakfast huizen langs de route
Afbeelding
Marion.

massam schreef:ben je ook al langs het pad in groesbeek geweest?
Daar hebben we die 2 nachten in de trekkershut gezeten (dagje rust, omdat ik niet meer kon liggen of zitten van de rugpijn :jank: ). Particuliere adressen hebben we helemaal niet geprobeerd. Denk dat de meesten niet zitten te wachten op 2 modder-goldens :mrgreen:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

als je nog een keer loopt dan zoek het dorpje breedeweg (naast groesbeek) maar op! daar zijn ze wel welkom hoor! :zwaai:
Afbeelding
Marion.

massam schreef:als je nog een keer loopt dan zoek het dorpje breedeweg (naast groesbeek) maar op! daar zijn ze wel welkom hoor! :zwaai:
Woon jij daar? Ik heb het genoteerd in elk geval ;)
Hier is het volledige verslag: http://members.chello.nl/~ph.groeneveld/ en dan doorklikken op Pieterpad
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Wat leuk zeg!

Ik ben vorige week begonnen aan het Pelgrimspad. Ik heb pas een dag gelopen, maar ik verheug mij enorm op de volgende etappes! Ons einddoel (over heeeeeel veel jaar) is Rome. Ik ben van plan tot zover het kan regelmatig een stukje Pelgrimspad te lopen. Als de reisafstanden te lang worden ga ik met bepakking en overnachtingen verder. Ook begin ik aan de Amsterdamse Ommegang.
http://www.byke.nl/Rome.html
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Oh, wat een fantastisch verslag. Je krijgt spontaan zin om die wandeling ook te gaan lopen. Heerlijk. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Marion.

Maartje schreef:Ons einddoel (over heeeeeel veel jaar) is Rome. Ik ben van plan tot zover het kan regelmatig een stukje Pelgrimspad te lopen.
Leuke pagina alvast Maartje! Heel veel plezier op de volgende etappes.
Het Pieterpad loopt ook door tot de St. Pieter in het Vaticaan. Maar dat doel ambiëren we alletwee niet :twisted: , laten we eerst die 484 km in Nederland maar eens lopen hahaha
Marion.

Roelfien schreef:Oh, wat een fantastisch verslag. Je krijgt spontaan zin om die wandeling ook te gaan lopen. Heerlijk. :ok:
Heb je hem nu al gelezen??? Jemig, ben ik daarvoor een paar uur bezig geweest hahaha
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Saartje schreef:
Roelfien schreef:Oh, wat een fantastisch verslag. Je krijgt spontaan zin om die wandeling ook te gaan lopen. Heerlijk. :ok:
Heb je hem nu al gelezen??? Jemig, ben ik daarvoor een paar uur bezig geweest hahaha
Ja, maar dat zie je er dan ook wel vanaf: mooi!!! Leuk gedaan zo met al die foto's. En het leest gewoon zo lekker weg. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Marion.

Dank je Roelfien. Ben net door mijn ega nog gewezen op een paar taalfoutjes, die zal ik er nu gelijk uithalen :twisted:
Angeniet
Erelid

Ongelezen bericht door Angeniet »

Ik heb genoten van je verslag en de foto's!
Een hele leuke manier om zo een week vakantie te houden!
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Saartje schreef:
Maartje schreef:Ons einddoel (over heeeeeel veel jaar) is Rome. Ik ben van plan tot zover het kan regelmatig een stukje Pelgrimspad te lopen.
Leuke pagina alvast Maartje! Heel veel plezier op de volgende etappes.
Het Pieterpad loopt ook door tot de St. Pieter in het Vaticaan.
Dat wist ik niet! Ik ga meteen wat verder zoeken! Misschien is dat wel een hele leuke, beschreven route. Dat zou wel makkelijk zijn:)
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

Leuk hoor :ok:

Ik wil graag die wandeling in Almere lopen die ook op jou site staat.
Ik zag dat je over de dijk moet (?) dus daar kunnen de honden niet los maar hoe zit het met de rest van de wandeling.
Pampus mogen ze los maar in het kromslootpark?
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Saartje schreef:
massam schreef:als je nog een keer loopt dan zoek het dorpje breedeweg (naast groesbeek) maar op! daar zijn ze wel welkom hoor! :zwaai:
Hier is het volledige verslag: http://members.chello.nl/~ph.groeneveld/ en dan doorklikken op Pieterpad
Heerlijk verhaal om te lezen, echt heel leuk gedaan! En dat laatste stukje dat je zo blij bent met je honden....super. Heel herkenbaar! :ok:
Marion.

Daphne schreef:Ik wil graag die wandeling in Almere lopen die ook op jou site staat.
Ik zag dat je over de dijk moet (?) dus daar kunnen de honden niet los maar hoe zit het met de rest van de wandeling.
Pampus mogen ze los maar in het kromslootpark?
Over de dijk? Bedoel je daar ergens halverwege? Dat is inderdaad een km aan de lijn lopen. Daarna duik je al heel snel dat homobosje in :twisted:
In het Kromslootpark stond volgens mij geen bordje dat ze aan de lijn moesten. Dus wij hebben ze lekker los laten lopen. Eigenlijk bijna de hele wandeling lang. Ik vond het een superwandeling :ok:
Trina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Newfoundlander
Golden Retriever
Australien Kelpie
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Trina »

Saartje schreef:
Wat een leuke site heb jij, ik heb er van genoten. Ook prachtige honden en prachtige foto's. :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”