Dorien80 schreef:dat lijkt me niet zo moeilijk toch? jij schermt met de opmerking dat je bijna klaar bent als dierenartsassistente. ik denk dat als je werkelijk goed opgelet had tijdens je opleiding en je stages dat je dan niet had bedacht dat je wel even kon leren fokken. dus of je hebt een totaal gebrek aan inzicht (daar ga je tijdens je werk straks wel achterkomen, of je wordt een leuke spreekuur-enting-vasthoud-assistente, die moeten er ook zijn) of je bent hier de boel aan het opfokken

ik hoop het laatste.
Te eerste denk ik dat jij de boel op loopt te fokken door te insinueren dat ik even wil leren fokken. Dat is een kwestie van ervaring en wat dat betreft ben ik het met Mol eens. Als ik echt zo naief en hersenloos zou zijn als jij doet voorkomen had ik natuurlijk nooit de moeite genomen om op een site als deze informatie in te winnen. Wat mijn opleiding betreft heb ik dus ook ruim onvoldoende aan stof gehad om hier alles van te weten. Verder werk ik al 2 jaar in een praktijk en heb daar dus ook voldoende ervaring in op kunnen doen, maar dit staat totaal los van het leren kennen van een ras. Verder vind ik je kijk op dierenarts-assistentes verschrikkelijk kortzichtig.

[/quote]
niet om het 1 of ander masar bijna alles wat je heb geleer als asistente ,gooi je het raam uit zodra je je gaat fokken is mijn menig
want je gaat tegen heel veel dingen lijn recht in
ik weet niet welk ras je aan staat maar dan nog kom je dingen tegen die je dan sireus moet over wegen,masar dan nog waarom wil je fokken wat is je doel in dit ,want een ras gaan fokken omdat je fokken leuk lijkt ben je in mijn ogen heel don en kort zichtig ,en dan zeg je zelf ja maar als ik een teefje koopt heb ik 2 jaar de tijd ,maar als dat teefje nit goed is voor de fok doe je het dan weer weg? heb je de ruimte om een hond of 6 a 7 te houden tot hoe ver ben je berijt tegaan voor een ras ?
als je leif hebber ben van honden wil niet zeggen dat je dan ook kan fokken soms is het beter om lief hebber te blijven.
mol