Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe en waar kan ik Tom laten zwemmen?
Moderator: moderatorteam
Hoe en waar kan ik Tom laten zwemmen?
Onze dierenarts heeft ons aanbevolen om flink te trainen met tom i.v.m. een dreigende patella luxatie. Hij had het vooral over wandelen in ruw zand, maar hier op de site las ik dat zwemmen heel goed is. Maar hoe en waar? Hoelang is goed? Zijn er speciale zwembaden voor of praten we hier over de gewone sloot? Tommie is niet echt een waterrat, hij springt niet zomaar even het water in. Hoe pak ik dit dan aan? Iemand tips?
- Bullm@stiff
- Vaste gebruiker
Weet niets over de oorzaak.
Maar qua zwemmen; niet erin "gooien", want dan wil hij nooit meer.
Deden mn buren altijd en nu is t beestje doodsbang.
Ik heb t met de mijne samen gedaan.
Mijn jr was ook bang (geen idee waarom) en ik kreeg hem er ook echt niet in.
Bij ons diverse meren waar je kunt zwemmen, dus samen erin!!!
En gewoon overdreven prijzen en belonen!!
Ok nu te koud
maar goed.
Dit heeft m echt geholpen want gaat nu gewoon zelf zwemmen, en vindt t geweldig.
Maar qua zwemmen; niet erin "gooien", want dan wil hij nooit meer.
Deden mn buren altijd en nu is t beestje doodsbang.
Ik heb t met de mijne samen gedaan.
Mijn jr was ook bang (geen idee waarom) en ik kreeg hem er ook echt niet in.
Bij ons diverse meren waar je kunt zwemmen, dus samen erin!!!
En gewoon overdreven prijzen en belonen!!
Ok nu te koud

Dit heeft m echt geholpen want gaat nu gewoon zelf zwemmen, en vindt t geweldig.

-
- Zeer actief
Alano zwemt in sloten maar ook bij speciale zwembaden. Kun je vinden op Google, http://www.aquadog.nl is er één van.
- Silv
- Vaste gebruiker
Waarom niet fietsen ipv zwemmen. Vesta had ook een beginnende luxatie en ben met haar gaan fietsen. langzaam opbouwen. en ook het balweggooispelletje heb ik aan banden gelegt. het gaat nu heel goed en ik zie haar bijna nooit meer kreupelen. de da. heeft laatst ff gekeken en was erg tevreden met de spieropbouw.
in de zomer wil ik ook wel gaan zwemmen met haar maaar dat moet ik haar nog leren en ik wacht ff tot het water voor mij ook wat beter van thempratuur is.
in de zomer wil ik ook wel gaan zwemmen met haar maaar dat moet ik haar nog leren en ik wacht ff tot het water voor mij ook wat beter van thempratuur is.
Groetjes van Sylvia en Vesta
www.klaverhoeve.be zit in Belgie en www.hondenzwembad.nl zit in Friesland.Brigitte schreef:Alano zwemt in sloten maar ook bij speciale zwembaden. Kun je vinden op Google, http://www.aquadog.nl is er één van.
Er komen gelukkig steeds meer hondenzwembaden bij.
- mystic bull's dino
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
Ik fiets ook met mijn HD hond maar bij zwemmen wordt er helemaal niets belast terwijl bij het fietsen een zoals mijn hond vrij groffe zware hond flink wat klappen te verduren heeft op zijn gewrichten.Silv schreef:Waarom niet fietsen ipv zwemmen. Vesta had ook een beginnende luxatie en ben met haar gaan fietsen. langzaam opbouwen. en ook het balweggooispelletje heb ik aan banden gelegt. het gaat nu heel goed en ik zie haar bijna nooit meer kreupelen. de da. heeft laatst ff gekeken en was erg tevreden met de spieropbouw.