Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie heeft er een gouden tip?

Moderator: moderatorteam

SHOT
geregistreerd lid
Contacteer:

Wie heeft er een gouden tip?

Ongelezen bericht door SHOT »

Hallo allemaal!

Wie kan ons als hondenschool helpen aan een veld waar we op kunnen trainen. De gemeente Zoetermeer was ons verleden jaar erg behulpzaam tijdens onze start, maar nu we lekker bezig zijn, draaien ze ons ineens de rug toe en halen overal het gras onder onze voeten vandaan! :evil:

We zijn dan ook hard op zoek naar een veld/terrein wat we kunnen huren ergens in de omgeving van Zoetermeer of Gouda. Onze trainingen lopen van februari t/m juni en van september t/m december. We trainen op zaterdag en 1 uurtje op woensdagmiddag (Kids-training). Totaal hebben we ruim 60 cursisten die we anders in januari 2005 moeten teleurstellen. We kunnen op ons huidige veld dit jaar nog trainen, maar dan is het over (de gemeente past zelfs ALLE contracten aan in Zoetermeer, zodat het niet meer mogelijk is om met honden te trainen op verhuurde gemeentevelden :tong: )!

Alle suggesties zijn welkom! Alvast bedankt! :ok:
Simone62
Actief

Ongelezen bericht door Simone62 »

hi

bale zeg.....

vroeger trainde ze bij mijn moeder nog wel eens op een voetbalveld bij een vereniging.

misschien doen ze dat bij jullie in de buurt ook wel, ze komen tegenwoordig toch geld te kort...

succes
groetjes
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Misschien tijd om naar 'n eigen stukje grond te kijken??
janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door janinca2002 »

Het zoeken naar een terrein zal niet mee vallen, kijk maar naar de plaatselijk KC traint al jaren in een park. Mogelijkheden bij sportverenigingendie geen velden meer gebruiken. Prive terreinen waar niet gebouwd mag worden.Parkeertplaatsen. Bij een andere hondenvereniging op het veld, etc

Jan
Jan
Afbeelding
SHOT
geregistreerd lid
Contacteer:

janinca2002 schreef:Het zoeken naar een terrein zal niet mee vallen, kijk maar naar de plaatselijk KC traint al jaren in een park. Mogelijkheden bij sportverenigingendie geen velden meer gebruiken. Prive terreinen waar niet gebouwd mag worden.Parkeertplaatsen. Bij een andere hondenvereniging op het veld, etc

Jan
Ik weet het, het is 'kommer en kwel'... Een parkeerplaats lijkt ons echter niets, dit ivm mogelijke blessures van de honden. Een andere hondenvereniging? Ook niet echt een optie, de Lidl en de Konmar zitten om dat soort redenen ook niet in hetzelfde pand. ;)

Uiteindelijk lijkt de optie van de privé-terreinen het beste te zijn, maar nu nog uit zien te vinden waar die zijn en of men ze wil verhuren...

In ieder geval bedankt voor het meedenken! :ok:
kirsten
Actief

Ongelezen bericht door kirsten »

SHOT schreef:
janinca2002 schreef:Het zoeken naar een terrein zal niet mee vallen, kijk maar naar de plaatselijk KC traint al jaren in een park. Mogelijkheden bij sportverenigingendie geen velden meer gebruiken. Prive terreinen waar niet gebouwd mag worden.Parkeertplaatsen. Bij een andere hondenvereniging op het veld, etc

Jan
Ik weet het, het is 'kommer en kwel'... Een parkeerplaats lijkt ons echter niets, dit ivm mogelijke blessures van de honden. Een andere hondenvereniging? Ook niet echt een optie, de Lidl en de Konmar zitten om dat soort redenen ook niet in hetzelfde pand. ;)

Uiteindelijk lijkt de optie van de privé-terreinen het beste te zijn, maar nu nog uit zien te vinden waar die zijn en of men ze wil verhuren...

In ieder geval bedankt voor het meedenken! :ok:
is er niet ergens een veldje of in het bos een open plek of bij 1 boer of is d`r geen strand of watertje in de buurt sucses ermee :E kirsten
Con
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Con »

Hoi,

Ik weet niet op welke dagen jullie trainen, maar heb je al eens aan het bos gedacht?
Of is er geen boer in de buurt die zijn weiland wil afstaan?

Succes!
Con
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Con »

p.s
ooh shit, ik val ik de herhaling zie ik wel :?
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Jullie trainen gehoorzaamheid?
Zit er geen werkhondenvereniging in de buurt? (KNPV, NBG, Duitse Herder vereniging oid?) Dat bijt elkaar niet, vanwege de verschillende vorm van hondensport, maar zo'n club is misschien wel bereid om het veld te delen ;)
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
SHOT
geregistreerd lid
Contacteer:

Inge schreef:Jullie trainen gehoorzaamheid?
Helemaal correct :ok:
Inge schreef:Zit er geen werkhondenvereniging in de buurt? (KNPV, NBG, Duitse Herder vereniging oid?)
Er zit een Duitse Herder vereniging MET veld in de buurt...
Inge schreef:Dat bijt elkaar niet, vanwege de verschillende vorm van hondensport, maar zo'n club is misschien wel bereid om het veld te delen ;)
Je hebt helemaal gelijk, vonden wij ook... Maar helaas gaat de vlieger niet op... Zij trainen o.a. op zaterdagmorgen en dat is nou net de enige dag dat wij trainen... Maar toch bedankt voor je reactie natuurlijk! ;)
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”