Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Niet opgelet en botjes van een drumstick niet goed opgeruimd.......... 8O
Iemand nog tips? Ik heb hem net kruidkoek gegeven. Bij gebrek aan ontbijtkoek.........
Hoe lang voor ik weer normaal kan ademhalen en hij uit de gevarenzone is?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Zuurkool..men adviseert tegenwoordig zuurkool inplaats van ontbijtkoek. Dat wikkelt het botje namelijk echt in. Verder kalm maar..het gaat gelukkig bijna altijd goed...al staan desateprikkers me nog duidelijk voor de geest van Nels vorig jaar zomer!
Eline* schreef:Zuurkool..men adviseert tegenwoordig zuurkool inplaats van ontbijtkoek. Dat wikkelt het botje namelijk echt in. Verder kalm maar..het gaat gelukkig bijna altijd goed...al staan desateprikkers me nog duidelijk voor de geest van Nels vorig jaar zomer!
Ik heb al pijn in mijn buik Zuurkool had ik nog nooit gehoord. Ik blijf koel, ik zag ook een van de katten likkebaarden dus het is maar een kleine hoeveelheid dat hij binnen kan hebben gekregen...
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Rataplan schreef: Niet opgelet en botjes van een drumstick niet goed opgeruimd.......... 8O
Iemand nog tips? Ik heb hem net kruidkoek gegeven. Bij gebrek aan ontbijtkoek.........
beetje aan de late kant, maar 2 uur na het eten van het botje geen water geven!
misschien ene goede tip voor als er ooit ene volgende keer komt
Rataplan schreef: Niet opgelet en botjes van een drumstick niet goed opgeruimd.......... 8O
beetje aan de late kant, maar 2 uur na het eten van het botje geen water geven!
misschien ene goede tip voor als er ooit ene volgende keer komt
Ja ik heb de bak al even weg gehaald
Eline* schreef:Zuurkool..men adviseert tegenwoordig zuurkool inplaats van ontbijtkoek. Dat wikkelt het botje namelijk echt in. Verder kalm maar..het gaat gelukkig bijna altijd goed...al staan desateprikkers me nog duidelijk voor de geest van Nels vorig jaar zomer!
Ik heb al pijn in mijn buik Zuurkool had ik nog nooit gehoord. Ik blijf koel, ik zag ook een van de katten likkebaarden dus het is maar een kleine hoeveelheid dat hij binnen kan hebben gekregen...
voor de kat is het toch ook link
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Ik heb diesel laten kotsen toen hij in een hap een kippebotje doorslikte.
Kwam er keurig weer uit.
Hij heeft ook eens een hele 8O sateprikker uitgekotst, waarvan ik niet wist dat hij hem opgegeten had.
Dat is goed afgelopen.
Gelukkig.
Het botjesbeleid en vooral het satebeleid is hier inmiddels heelheel erg streng.
Wat ik mij afvraag.
Ik heb Diesel laten kotsen na dat botje.
De weg van de maag naar de bek is korter dan van de maag naar zijn poepert.
Wat is nu beter.
Laten uitpoepen of laten kotsen...
Plan is ok vandaag. Hij is in zijn gewone doen.
Ja dat zout heb ik ook gedacht maar ik durfde het niet want dan zou het misschien zijn slokdarm beschadigen dus ik gokte maar op de kruidkoek
Het lijkt mij ook niet goed om de hond over te laten geven als hij een botje opgegeten heeft, dan heb je nog meer kans dat er iets beschadigd.
Ik ben heel voorzichtig met botjes, die verdwijnen hier meteen in de hoge kliko. Maar het is net als met kleine kinderen je moet zo goed opletten, want een onbewaakt ogenblik, en ze hebben iets te pakken wat niet goed is.
Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.