Yildah lag hier in de computer kamer te slapen.
Mijn vriend kwam aanlopen en Yildah wilde opstaan....maar ze ging heel raar wankelen.....staart tussen haar benen en over haar hele lijf trillen. Dit duurde zo'n 15 sec en toen was het over.
Vind het een beetje eng eigelijk....het zal toch niet?
Of kan het zijn dat ze uit haar diepe slaap is gestoord en even goed wakker moest worden?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Yildah epilepsie??
Moderator: moderatorteam
-
Charlotte*
- Zeer actief
-
jelle
- Zeer actief
Hoi
misschien een wat geruststellender alternatief: misschien "sliep" een van haar poten, dat ze verkeerd gelegen heeft en de bloedtoevoer was afgesneden? Heb ik met Ferro (denk ik) ook een keer gehad, die liep ook even heel wankel en vreemd en daarna was het weer ok.
Merk je nu nog iets aan haar? Is ze normaal of bijvoorbeeld heel moe?
misschien een wat geruststellender alternatief: misschien "sliep" een van haar poten, dat ze verkeerd gelegen heeft en de bloedtoevoer was afgesneden? Heb ik met Ferro (denk ik) ook een keer gehad, die liep ook even heel wankel en vreemd en daarna was het weer ok.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
- felicia
- Zeer actief
daar zou ik ook aan denken..een slaapbeen.jelle schreef:Hoi
misschien een wat geruststellender alternatief: misschien "sliep" een van haar poten, dat ze verkeerd gelegen heeft en de bloedtoevoer was afgesneden? Heb ik met Ferro (denk ik) ook een keer gehad, die liep ook even heel wankel en vreemd en daarna was het weer ok/
alva heeft weleens een klein herseninfarct gehad maar die was daar best een tijd van slag van.. is wel helemaal goedgekomen overigens.
-
Hester
- Actief
Hoi Charlotte,
Ik zou er niet direct aan denken. Heb je iets gemerkt aan haar gedrag vooraf (nervositeit, onrust of iets dergelijks)? Of achteraf (dorstig, hongerig, aanhankelijk, gedesorienteerd)?
Kijk het even aan, desnoods even noteren wat er gebeurd is. Okay?
Ik zou er niet direct aan denken. Heb je iets gemerkt aan haar gedrag vooraf (nervositeit, onrust of iets dergelijks)? Of achteraf (dorstig, hongerig, aanhankelijk, gedesorienteerd)?
Kijk het even aan, desnoods even noteren wat er gebeurd is. Okay?
In loving memory: Nelson * 28-09-1998 † 20-11-2003
If tears could build a stairway, and memories a lane, I'd walk right up to heaven and bring you home again...
Nelsons site!
If tears could build a stairway, and memories a lane, I'd walk right up to heaven and bring you home again...
Nelsons site!