Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Net terug uit Denemarken: Sjefke is gedekt!
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Net terug uit Denemarken: Sjefke is gedekt!
Gisteravond ben ik weer teruggekomen uit Denemarken, na een redelijk vermoeiende paar dagen.
Ik ben donderdagochtend om 6.15 uur vertrokken, in mijn eentje. Nou ja, gelukkig had ik Sjefke bij me, dus had ik toch wat om tegenaan te kletsen!
De trip verliep prima, ik reed in 1x goed en kwam om 16.00 uur aan bij de familie Fruergaard, de eigenaren van de reu.
Donderdagavond, nadat Sjefke en ik wat tot rust waren gekomen, is de eerste dekking geweest. Eerst had Soren (eigenaar van de reu) Tazan aan de riem om te kijken hoe Sjefke zou reageren. Natuurlijk wilde hij niet dat ze zouden knokken of zo, maar Sjefke was helemaal gek van Tazan vanaf het eerste moment. Tazan wilde er gelijk bovenop, maar Sjefke wilde eerst nog even spelen. Ze daagde hem enorm uit en rende steeds om hem heen. Daarna wilde ze wel gedekt worden, en bleef perfect staan toen Tazan erop kwam. Ik zat bij haar koppie om haar gerust te stellen en Soren zat bij Tazan om hem eventueel te helpen en bij te staan. Na de dekking zaten ze zo'n kleine 10 minuten vast.
Het verbaasde me echt hoe Sjefke zich gedroeg, het leek wel of ze het al eerder had meegemaakt, zo geroutineerd ging het!
De tweede dekking vond de volgende middag plaats, en verliep op dezelfde manier, alleen zaten ze dit keer 20 minuten vast.
Volgens Soren waren dit de beste 2 dekkingen die hij had meegemaakt met Tazan, en hij was hier erg stellig in.
Nu maar hopen dat dit het gewenste resultaat zal opleveren!
Over zo'n kleine 4 weken zal ik hoogstwaarschijnlijk een echo laten maken om te zien of ze werkelijk drachtig is.
Ze is uitgerekend op vrijdag 23 april. Dit is heel leuk, want dit is precies de verjaardag van onze Mechaar-oma Rex! Dat zou nog eens een leuk verjaardagscadeau zijn!
Ik ben donderdagochtend om 6.15 uur vertrokken, in mijn eentje. Nou ja, gelukkig had ik Sjefke bij me, dus had ik toch wat om tegenaan te kletsen!
De trip verliep prima, ik reed in 1x goed en kwam om 16.00 uur aan bij de familie Fruergaard, de eigenaren van de reu.
Donderdagavond, nadat Sjefke en ik wat tot rust waren gekomen, is de eerste dekking geweest. Eerst had Soren (eigenaar van de reu) Tazan aan de riem om te kijken hoe Sjefke zou reageren. Natuurlijk wilde hij niet dat ze zouden knokken of zo, maar Sjefke was helemaal gek van Tazan vanaf het eerste moment. Tazan wilde er gelijk bovenop, maar Sjefke wilde eerst nog even spelen. Ze daagde hem enorm uit en rende steeds om hem heen. Daarna wilde ze wel gedekt worden, en bleef perfect staan toen Tazan erop kwam. Ik zat bij haar koppie om haar gerust te stellen en Soren zat bij Tazan om hem eventueel te helpen en bij te staan. Na de dekking zaten ze zo'n kleine 10 minuten vast.
Het verbaasde me echt hoe Sjefke zich gedroeg, het leek wel of ze het al eerder had meegemaakt, zo geroutineerd ging het!
De tweede dekking vond de volgende middag plaats, en verliep op dezelfde manier, alleen zaten ze dit keer 20 minuten vast.
Volgens Soren waren dit de beste 2 dekkingen die hij had meegemaakt met Tazan, en hij was hier erg stellig in.
Nu maar hopen dat dit het gewenste resultaat zal opleveren!
Over zo'n kleine 4 weken zal ik hoogstwaarschijnlijk een echo laten maken om te zien of ze werkelijk drachtig is.
Ze is uitgerekend op vrijdag 23 april. Dit is heel leuk, want dit is precies de verjaardag van onze Mechaar-oma Rex! Dat zou nog eens een leuk verjaardagscadeau zijn!
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Roos
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
- Zeer actief
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- nouky
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
fijn dat je weer heelhuids thuis bent want ik vind het moedig hoor om zomaar in je eentje zo'n reis te gaan maken....
en super dat ze elkaar zo aardig vonden en hopelijk komen er geweldig mooie puppen uit!!!
nu nog even 4 spannende weken....

en super dat ze elkaar zo aardig vonden en hopelijk komen er geweldig mooie puppen uit!!!
nu nog even 4 spannende weken....

duitse herder kennel:Vom Santé's Home
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- Angeniet
- Erelid
-
- Actief
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ja, normaalgesproken ben ik nogal een angsthaas. Ga meestal niet als eerste ergens naar binnen en dat soort onzin. Maar dit wilde ik gewoon zo graag, dat het gewoon moest! En achteraf ben ik gewoon blij dat ik alleen gegaan ben, want je wordt er toch een beetje zelfverzekerder door.Angeniet schreef: En ja, dapper hoor, zo in je piere-uppie naar Denemarken!
En Sjefke vond het ook prima, ze heeft zelfs bij me op bed geslapen (dat had nooit gemogen als Eric mee was gegaan!

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ben heel benieuwd... help het je hopen! Fijn dat het zo makkelijk ging en dat voor de 1e keer! 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
- Rosa
- Zeer actief
- Xhrista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Rea
- Zeer actief