Fatima schreef:Zoals jullie misschien elders op dit forum hebben gelezen gaan wij in maart naar Tsjechie (1 week) en in juni naar Frankrijk (1 week), en ineens zit ik me af te vragen hoe ik dat ga doen met eten! 8O
Want, Yoep eet dus Duck Compleet, uit de diepvries. En ik kan toch m'n vriezertje niet meenemen in de auto

, gaat niet passen denk ik. Hij eet ook wel brokken, maar hij "leeft" voor z'n Duck, dus ik vroeg me af, heeft iemand suggesties? Hoe doen jullie dat?
Alvast bedankt

Voor een weekje hoef je niet zo moelijk te doen.
Verzamel wat vakantie zelfklaarmaak recepten en je hoeft niks mee te nemen.
In heel veel landen hebben ze in winkels verse producten[snijafval,botten] voor honden liggen in koelvakken.
Ook hart/lever,gehakt,wat blikjes tonijn, eieren,kipdelen een lap vlees kom je een heel eind mee
Neem desnoods een staafmixer met bakje mee om wat groente te mixen maar je kan ook wat groente licht koken en fijnprakken. [babypotjes groente is ook een mogelijkheid].
wat rijst,vlees en botje,groente heb je al een maaltijd.
Geef de dag voordat je weggaat lekker veel te eten[geen brokken!!!] en laat ze de reisdag vasten,wel veel water of karnemelk geven.
dit doe je retour hetzelfde dus blijven er nog maar een paar dagen over dat ze eten moeten.
[voor nood kan je altijd een klein zakje van zn brokken meenemen.]
Wij gaan heeeel veel op vakantie en nemen nooit wat mee! :p:
fijne vakantie!!