en zo "voorzichtig" als hij was in het begin zo "super enthousiast" is hij nu.
Hij gaat de mouw nu zelfs halen, en dat met zijn "lompe" 55 kilo.
Kan het dan ook niet laten om de laast gemaakt foto (zondag 1-2-2004) hier even te showen.
Moderator: moderatorteam

gaaf hoor!Yvonne Bekkers schreef:Beer is op dit moment ongeveer 5 maanden bezig met het IPO programma,
en zo "voorzichtig" als hij was in het begin zo "super enthousiast" is hij nu.
Hij gaat de mouw nu zelfs halen, en dat met zijn "lompe" 55 kilo.
Kan het dan ook niet laten om de laast gemaakt foto (zondag 1-2-2004) hier even te showen.
Nee het is niet verplicht (bij ons op de club)..... Beer voelt zich er "sterker" door hebben we gemerkt.Angel-eyes schreef:"LOMPE" 55 kilo!! 8O Zo te zien aardig athletisch hoor!Wel stoer zo'n tuig,of is dat verplicht met pakwerk?
Beer (en ik dus) zullen het eerst volgende examen op de club examen mogen doen.netjes hoor ...hij gaat er lekker vol op !!
waneer wil je examen gaan doen ... of is dat nog niet te zeggen ?
Waar train jij trouwens ?
Nou ik moet wel zeggen dat Beer in het begin moest wennen.gaaf hoor!
en dan zeiden ze hier wat over het gewicht van mijn hond in het begin.
die woog 5 weken geleden maar 46 kilo.
wij doen met balou ook pakwerk. echt gaaf hoor!
Ik ben met Beer ook pas 5 maanden bezig, en hij was net 4 jaar toen hij begon. Voor mij is het ook gewoon voor de "fun" ik wilde naast het showen wat we doen ook wat actiefs met hem gaan doen, en hij vindt het tot nu toe geweldig.balou heeft 1x op de mouw gebeten.
we zijn nog niet zo lang bezig en het is recreatief. ( wel met mensen die er verstand van hebben! op een vdh kringgroep waar mn vriend leerling pakwerker is. )
hij zit nu op de jonge hondenmouw en hij vind het super!! en er zit geen greintje agressie in. ( niet op de verkeerde manier. )
we zijn ook hem aan het leren rivieren. echt leuk joh!!

Hoi Wendy,hoi yvonne,
leuk dat het zo goed gaat met beer!
en kleine kenza ???
doe je niet in maart examen? dan zijn toch ook de VZH examens en gata monique toch voor IPO 3?
gr wendy
hebben ze het niet verteld dan?Yvonne Bekkers schreef:Hoi Wendy,hoi yvonne,
leuk dat het zo goed gaat met beer!
en kleine kenza ???
doe je niet in maart examen? dan zijn toch ook de VZH examens en gata monique toch voor IPO 3?
gr wendy
Zover nu bekend is zal het examen ongeveer eind april begin mei plaats vinden.....
Dan gaat Kleine Kenza inderdaad op voor haar VZH (als er genoeg plaats is) en Beer gaat op voor zijn IPO 1 examen.
Monique zal dan met Andor op gaan voor haar IPO 3.
Kenza is ook al volop aan het speuren, en ze zijn heel voorzichtig begonnen met het opbouwen voor het pakwerk. Het kleine meisje vindt dit helemaal top. Zal proberen als het zondag droog is wat foto's te laten maken.
En jij..... kom je binnenkort weer trainen ???