Eerst voor- en achterlangs. Nou ja, Rakker had niet heel veel aandacht voor mij, ze was druk bezig hoe ze het beste kon huppelen in de sneeuw zonder dat haar pootjes erg nat en koud werden :p
Daarna volgen, het ging deze les niet allemaal zo goed als anders, maar dat lag (denk ik) aan de sneeuw, maakt me ook niet uit

Zit & blijf, Rakker ging wat door de achterpoten, heb dat maar zo gelaten, en ben ook maar 1 meter voor haar gaan staan i.p.v. 5 meter. Maar ze bleef wel

Toen moesten we een aparte oefening doen

Toen handje, tandje en betasten (zoals de trainster het noemt :p) Rakker ging niet zitten bij het hand geven, maarja, dat liet ik maar weer zo (de hele les heb ik haar maar boven de grond laten zweven, was al blij dat ze iets deed wat op zitten leek :p) Maar ze bleef wel naast me zittend staan :p Staan & bestasten ging goed, ze laat het prima toe. Gebit tonen was weer gefriemel van mijn kant. Maar het lukte

Het apporteren. Er kwam ineens een idee in me op :p Rakker rent dus steeds al gelijk achter het blok aan als ik die gooi. Nu had ik haar riem wel af gedaan, maar om haar nek gedaan, zodat ze er niet snel vandoor kon gaan. Het blok gegooid, ff gewacht, hand ervoor en de riem, eraf, ze moest nog heel ff blijven zitten en toen mocht ze hem halen

Daarna de carré, ging niet zo heel erg goed. Ik maakte sowieso bij de rechtsomkeert te grote stappen, dat kon Rakker niet bijhouden :$ Moet ik dus ff onthouden voor de volgende keer

Als laatste het plaatssturen, dat ging wel goed