Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen:een baasje van 2 Skye Terriers
Moderator: moderatorteam
Even voorstellen:een baasje van 2 Skye Terriers
Hallo allemaal,
Ik ben Marjan en samen met mijn man zijn wij de "trotse ouders"van onze kids Lara, blonde Skye van 11 jaar, & James, een zwarte Skye van 3 jaar.
Gister het hondenforum eigenlijk pas ontdekt en glijk geregistreerd, want ik vind het een gave site. Ben trouwens benieuwd of er hier nog meer Skye eigenaren te vinden zijn, want het is een niet zo vaak voorkomend ras in Nederland. Ik heb een-oude- foto van onze Laar om een idee te geven hoe een Skye eruit ziet voor degenen die er nog nooit van gehoord mochten hebben. Verder heb ik (nog) geen foto's van de kinders, omdat ik
(nog) niet in 't bezit ben van een digitale camera (maar wordt aan gewerkt),en weet niet hoe dat nou weer in dit bericht moet.... In 2002 is "onze ouwe" nog even veteranenkampioen en beste van 't ras geweest op een clubmatch (ja,ja op d'r ouwe dag)met een prachtig keurmeesterrapport, maar dat soort fratsen doen we nu niet meer aan. 't zijn gewoon onze huis-tuin-en-keuken Skye's en ze moeten plezier kunnen maken & lekker rondrennen in de tuin.
Luister maar eens naar het liedje "Hond" van Rowwen Hèze(van hun laatste CD Dageraad) dan begrijp je wat ik bedoel. Daar zijn onze Skye's trouwens gek op, want ze zijn in Limburg gefokt dus een paar echte
Limbo's.
Nou ik hoop dat ik een beetje genoeg verteld heb. Wie zin heeft kan me mailen, en.....ben heel benieuwd of er hier nog meer Skye bezitters rondlopen????
Groetjes,
Marjan, Lara & James
[/img]
Ik ben Marjan en samen met mijn man zijn wij de "trotse ouders"van onze kids Lara, blonde Skye van 11 jaar, & James, een zwarte Skye van 3 jaar.
Gister het hondenforum eigenlijk pas ontdekt en glijk geregistreerd, want ik vind het een gave site. Ben trouwens benieuwd of er hier nog meer Skye eigenaren te vinden zijn, want het is een niet zo vaak voorkomend ras in Nederland. Ik heb een-oude- foto van onze Laar om een idee te geven hoe een Skye eruit ziet voor degenen die er nog nooit van gehoord mochten hebben. Verder heb ik (nog) geen foto's van de kinders, omdat ik
(nog) niet in 't bezit ben van een digitale camera (maar wordt aan gewerkt),en weet niet hoe dat nou weer in dit bericht moet.... In 2002 is "onze ouwe" nog even veteranenkampioen en beste van 't ras geweest op een clubmatch (ja,ja op d'r ouwe dag)met een prachtig keurmeesterrapport, maar dat soort fratsen doen we nu niet meer aan. 't zijn gewoon onze huis-tuin-en-keuken Skye's en ze moeten plezier kunnen maken & lekker rondrennen in de tuin.
Luister maar eens naar het liedje "Hond" van Rowwen Hèze(van hun laatste CD Dageraad) dan begrijp je wat ik bedoel. Daar zijn onze Skye's trouwens gek op, want ze zijn in Limburg gefokt dus een paar echte
Limbo's.
Nou ik hoop dat ik een beetje genoeg verteld heb. Wie zin heeft kan me mailen, en.....ben heel benieuwd of er hier nog meer Skye bezitters rondlopen????
Groetjes,
Marjan, Lara & James
[/img]
-
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- plop
- Zeer actief
- alma
- Zeer actief
- Ursula
- Zeer actief
- Elmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog en Dalmatische hond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
welkom hier
:

De website van Sanja en Femie

Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart

Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi Marjan,
Welkom op dit forum! Volgens mij zijn er verder geen eigenaren van Sky Terriërs op dit forum, dus jij bent de eerste!
Welkom op dit forum! Volgens mij zijn er verder geen eigenaren van Sky Terriërs op dit forum, dus jij bent de eerste!

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- lovedogs
- geregistreerd lid
- cora
- Zeer actief
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- twinkeltje
- moderator