Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
steriliseren reu
Moderator: moderatorteam
- majelle
- Zeer actief
steriliseren reu
Het kan waarschijnlijk wel, omdat ze het bij mensen doen maar gebeurd het ook welleens bij honden?
steriliseren van een reu? Dus hij blijft gewoon reu met zijn hormonen maar er kunnen geen ongelukjes gebeuren.
OK ongelukjes moet je voorkomen dat weet ik.
groetjes Majelle
steriliseren van een reu? Dus hij blijft gewoon reu met zijn hormonen maar er kunnen geen ongelukjes gebeuren.
groetjes Majelle
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: steriliseren reu
Ja hoor, dat kan. Dat doen ze toch met paarden ook wel, om te zien of een merrie er echt wel klaar voor is voordat ze de echte dekhengst erop zetten?majelle schreef:Het kan waarschijnlijk wel, omdat ze het bij mensen doen maar gebeurd het ook welleens bij honden?
groetjes Majelle
Hanneke
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Ja hoor zeker kan dat, onze vorige hond een Amerikaanse Pitbull hebben we toen het verplicht werd ook laten steriliseren, hij behoud dan ook gewoon zijn balletjes, hij had toen twee hele piepkleine sneetjes, en dat was zo weer genezen. Hij kan dan gewoon geen jonkies meer maken. 

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Nope dat gaat middels een injectie en is maar heel even werkzaam, dat legt de complete mannelijke hormonenhuishouding stil als het ware.whoopy schreef:noemen ze dat niet chemisch castreren?
Steriliseren daarbij worden de zaadleiders afgebonden

Bij paarden wordt dit idd vaker gedaan omdat het een paardvriendelijkere manier is dan het castreren, das bij paarden een bloederige gedoe en zeer pijnlijk.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
- Zeer actief
- Contacteer:
en hoe lang is een chemische castratie werkzaam dan?cloris schreef:Nope dat gaat middels een injectie en is maar heel even werkzaam, dat legt de complete mannelijke hormonenhuishouding stil als het ware.whoopy schreef:noemen ze dat niet chemisch castreren?
Steriliseren daarbij worden de zaadleiders afgebonden![]()
Bij paarden wordt dit idd vaker gedaan omdat het een paardvriendelijkere manier is dan het castreren, das bij paarden een bloederige gedoe en zeer pijnlijk.

groetjes
caroline, whooper en orbis
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
en van chemisch castreren worden ze niet onvruchtbaar, en dat is net waar het Majelle om ging!
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)