Moderator: moderatorteam
net asl mensen met een zwart-witte podenco, jaja is ook hel raszuiver en absoluut niet gerkuist met een ander ras whahahahanubis schreef:En ik kreeg een mailtje dat de eerste Silken windhound naar Nederland komt....ook een nieuw ras(en nog niet erkent
)
![]()
![]()
haha ja die zwart witte podenco :p: :p: vroeg me eigenlijk af of een podenco (canario in dit geval) een zwarte neus mag hebbenPodenji schreef:net asl mensen met een zwart-witte podenco, jaja is ook hel raszuiver en absoluut niet gerkuist met een ander ras whahahahanubis schreef:En ik kreeg een mailtje dat de eerste Silken windhound naar Nederland komt....ook een nieuw ras(en nog niet erkent
)
![]()
![]()
maar in amerika heb je ook zoveel van dat soort kruisingen COCKAPOO bijvoorbeeld gewoon ene cocker met een poedel kruisen en zeggend at het een nieuw ras is YOOOOOO
een podenco canario mag volgens mijn beste weten ook absoluut geen zwart ( pigment ) hebben.anubis schreef:haha ja die zwart witte podenco :p: :p: vroeg me eigenlijk af of een podenco (canario in dit geval) een zwarte neus mag hebbenPodenji schreef:net asl mensen met een zwart-witte podenco, jaja is ook hel raszuiver en absoluut niet gerkuist met een ander ras whahahahanubis schreef:En ik kreeg een mailtje dat de eerste Silken windhound naar Nederland komt....ook een nieuw ras(en nog niet erkent
)
![]()
![]()
maar in amerika heb je ook zoveel van dat soort kruisingen COCKAPOO bijvoorbeeld gewoon ene cocker met een poedel kruisen en zeggend at het een nieuw ras is YOOOOOO![]()
![]()
tja maar de Silken is wel echt een ras omdat het ras alleen onderling gekruist word, er worden geen andere hondenrassen meer gebruikt
Ze zijn nu bezig in Amerika FCI zal nog wel een poosje duren.Podenji schreef:een podenco canario mag volgens mijn beste weten ook absoluut geen zwart ( pigment ) hebben.anubis schreef:haha ja die zwart witte podenco :p: :p: vroeg me eigenlijk af of een podenco (canario in dit geval) een zwarte neus mag hebbenPodenji schreef:net asl mensen met een zwart-witte podenco, jaja is ook hel raszuiver en absoluut niet gerkuist met een ander ras whahahahanubis schreef:En ik kreeg een mailtje dat de eerste Silken windhound naar Nederland komt....ook een nieuw ras(en nog niet erkent
)
![]()
![]()
maar in amerika heb je ook zoveel van dat soort kruisingen COCKAPOO bijvoorbeeld gewoon ene cocker met een poedel kruisen en zeggend at het een nieuw ras is YOOOOOO![]()
![]()
tja maar de Silken is wel echt een ras omdat het ras alleen onderling gekruist word, er worden geen andere hondenrassen meer gebruikt
en nu dus wahcten tot de Silken ook door de FCI erkent wordt. Enig idee?
ik weet het ook niet hoor, ben niet zo thuis in de canarioanubis schreef:Ze zijn nu bezig in Amerika FCI zal nog wel een poosje duren.Podenji schreef:een podenco canario mag volgens mijn beste weten ook absoluut geen zwart ( pigment ) hebben.anubis schreef:haha ja die zwart witte podenco :p: :p: vroeg me eigenlijk af of een podenco (canario in dit geval) een zwarte neus mag hebbenPodenji schreef: net asl mensen met een zwart-witte podenco, jaja is ook hel raszuiver en absoluut niet gerkuist met een ander ras whahahah
![]()
en nu dus wahcten tot de Silken ook door de FCI erkent wordt. Enig idee?
Vreemd dan dat er met een canario geshowed kan worden op een rashonden show....ach ja tsjechie zal wel![]()
![]()