Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

welke snoepjes om te belonen bij pup

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Belli
geregistreerd lid

welke snoepjes om te belonen bij pup

Ongelezen bericht door Belli »

hoi
ik wil mijn pupje zo goed mogelijk belonen als ze buiten iets heeft gedaan maar ze is nog zo danig klein dat ik niet goed weet wat haar te geven een gewoon brokje eet ze niet want dat is te hard voor haar tandjes en een snoepje zelfs de kleinste zijn ook te groot en te hard
iemand een alternatief?

ps de fokker weekt die brokjes altijd in water, tot welke leeftijd doe ik dit best?

groetjes
groetjes Belli
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

de beste beloning voor een pup, is datgene waar ze niet op hoeven te kauwen en wat ze zo in kunnen slikken. mag dus ook niet te groot en te hard zijn, anders versllapt de anaadcht en zijn ze alleen maar ebzig met kauwen.
RODI WORST dus.
kan je zelf zo klein snijden als je wilt en de meeste honden doen er ene moord voor.
qyan trainde ik alleen maar met rodiworst n later ook af en toe met kaas.
Sietske*
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sietske* »

Kaasjes voldoen ook prima aan de bovengenoemde voorwaarden. Wat ik bij Tara gebruikte in het begin was Schmackos. Dat zijn van die strookjes waar je hele kleine stukjes af kunt kruimelen. Het is lekker zacht en de meeste honden doen er een moord voor. Wel uitkijken dat je er niet te veel van geeft want volgens mij zit er erg veel zout in.
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

AfbeeldingAfbeelding
qyan

Sietske* schreef:Kaasjes voldoen ook prima aan de bovengenoemde voorwaarden. Wat ik bij Tara gebruikte in het begin was Schmackos. Dat zijn van die strookjes waar je hele kleine stukjes af kunt kruimelen. Het is lekker zacht en de meeste honden doen er een moord voor. Wel uitkijken dat je er niet te veel van geeft want volgens mij zit er erg veel zout in.
Schmackos :? :mrgreen: nooit van gehoord. en dat is kaas?
qyan luste als pup dus helemaal geen kaas, alleen rodi worst.
kaas is eigenlijk van de laatste maanden.
speurneus carola

Ongelezen bericht door speurneus carola »

schmacos (weet niet hoe je het schrijft) zijn reepjes vlees verschillende merken en smaken verkrijgbaar. zijn zacht en ruiken heel sterk, dus makkelijk om een hond iets te laten doen, hij ruikt dat je wat in je hand hebt.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

speurneus carola schreef:schmacos (weet niet hoe je het schrijft) zijn reepjes vlees verschillende merken en smaken verkrijgbaar. zijn zacht en ruiken heel sterk, dus makkelijk om een hond iets te laten doen, hij ruikt dat je wat in je hand hebt.
met dus heel veel geur/kleur en smaakstoffen :jank: BHT/BHT en noem maar op :jank:

rodi worst ruikt ook hoor,
wat ook goed werkt en niet zo gaat plakken in je jaszak is (runder)rookworst,
ruikt erg, plakt niet en je kan het zo klein en dun snijden als je zelf wilt :mrgreen:

kaas maakt vaak erg dorstig omdat het vaak toch wat zout is en verder plakt kaas behoorlijk aan de bek (of je moet hele oude nemen, maar die is weer zo zout)
qyan

speurneus carola schreef:schmacos (weet niet hoe je het schrijft) zijn reepjes vlees verschillende merken en smaken verkrijgbaar. zijn zacht en ruiken heel sterk, dus makkelijk om een hond iets te laten doen, hij ruikt dat je wat in je hand hebt.
ah ok. ik dacht kaas, maar reepjes vlees dus :mrgreen:
vond het al een vreemde naam voor kaas eigenlijk :roll:
Rea
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor
Contacteer:

Re: welke snoepjes om te belonen bij pup

Ongelezen bericht door Rea »

Belli schreef:hoi
ik wil mijn pupje zo goed mogelijk belonen als ze buiten iets heeft gedaan maar ze is nog zo danig klein dat ik niet goed weet wat haar te geven een gewoon brokje eet ze niet want dat is te hard voor haar tandjes en een snoepje zelfs de kleinste zijn ook te groot en te hard
iemand een alternatief?

ps de fokker weekt die brokjes altijd in water, tot welke leeftijd doe ik dit best?

groetjes
Bij de dierenwinkel hebben ze hele klein kluifsnoepjes, die gebruik ik hier voor de kleintje als ze geborsteld moeten worden.
Eerst dacht ik dat 't kattensnoepjes waren maar ze zijn echt voor honden en niet hard. Ik breek ze zelfs nog door :mrgreen:
Afbeelding
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

kaas, rodiworst, kleine peutertjes frolic, smackos, en zelfs leverworst.
En omdat hij het beloningen om heel kleine stukjes gaat maakte ik me niet al te druk om slechte stoffen.
Ik zorgde er wel voor dat ik altijd twee dingen in mijn zakken had.
Eentje lekker, en eentje superlekker.
vuilnisbas
Actief
Mijn ras(sen): Kruising en een Galgo espanol
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door vuilnisbas »

Hoi,

Wat Bas lekker vind zijn rozijntjes.

Groetjes,

Nanda en Bas
Groetjes,
Nanda en Ollie.
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

vuilnisbas schreef:Hoi,

Groetjes,

Nanda en Bas
Hé dat is niet zo gek, rozijntjes, zou Luka daarop kunnen?
Het probleem bij Luka is dat hij bijna van alles diarée krijgt.
Die smackos of smachos heb ik ook al geprobeerd, de reepjes zijn smal en je kan het zo groot geven als je wil.
En een ander probleem is dat hij geen koeken in zijn geheel of stukjes wil.
Alleen hele kleine stukjes, bijna kruimels.
Je moet men jaszakken es zien.
Van die hele kleine kluifjes heb ik ook al zien liggen, maar er staat bij ons in Belgie niet veel op de verpakking en dat vind ik nogal raar.
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
qyan

Mama Sanneke schreef:
vuilnisbas schreef:Hoi,

Groetjes,

Nanda en Bas
Hé dat is niet zo gek, rozijntjes, zou Luka daarop kunnen?
Het probleem bij Luka is dat hij bijna van alles diarée krijgt.
Die smackos of smachos heb ik ook al geprobeerd, de reepjes zijn smal en je kan het zo groot geven als je wil.
En een ander probleem is dat hij geen koeken in zijn geheel of stukjes wil.
Alleen hele kleine stukjes, bijna kruimels.
Je moet men jaszakken es zien.
Van die hele kleine kluifjes heb ik ook al zien liggen, maar er staat bij ons in Belgie niet veel op de verpakking en dat vind ik nogal raar.
Sanneke
hier staat bij snoepjes en koekjes ook maar bar weinig op de verpakking hoor, uitzonderingen daargelaten.
en als er wat op staat dan heb je er nog niets aan :?
qyan

crutz schreef:
met dus heel veel geur/kleur en smaakstoffen :jank: BHT/BHT en noem maar op :jank:

rodi worst ruikt ook hoor,
wat ook goed werkt en niet zo gaat plakken in je jaszak is (runder)rookworst,
ruikt erg, plakt niet en je kan het zo klein en dun snijden als je zelf wilt :mrgreen:

kaas maakt vaak erg dorstig omdat het vaak toch wat zout is en verder plakt kaas behoorlijk aan de bek (of je moet hele oude nemen, maar die is weer zo zout)
heb eens gezocht in de winkel.
smachos is van pedigree, dat komt er hier niet in.
vindt ik nog erger als rodi worst.
houd hetw el bij rodi worst en kaas :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”