Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie kent Dierenartsenpraktijk Heemskerk in Oegstgeest?

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Wie kent Dierenartsenpraktijk Heemskerk in Oegstgeest?

Ongelezen bericht door LongFields »

Heb net telefonisch contact gehad met dhr. Heemskerk uit Oegstgeest, waarnaar ik doorverwezen werd door een DA in mijn woonplaats, aangaande de progesterontest die ik bij Sjefke wil laten doen tijdens haar loopsheid. Hij kwam mij erg vriendelijk over aan de telefoon. Bij hen kan ik een progesteron test laten doen waarna ik met 1 uur de uitslag al heb. Klinkt op zich heel goed natuurlijk, maar ik zou het prettig vinden om dit bevestigd te zien door anderen.

Heeft iemand van jullie wel eens zo'n test laten doen bij deze DA, en hoe zijn de ervaringen met hem? Of zijn er misschien mensen hier die hem als gewone DA hebben? Ik ben zeer benieuwd...
caroline
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door caroline »

Ik ken die man wel....wij zitten zelf bij dierenartspraktijk Oegstgeest Noord.....onze dierenarts zit dus in de zelfde maatschap. Het komt er dus op neer dat wij altijd die test daar afnemen! Is goed hoor :ok:
XXX Caroline, Eve, Ayla, Amber en Henkie
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

caroline schreef:Ik ken die man wel....wij zitten zelf bij dierenartspraktijk Oegstgeest Noord.....onze dierenarts zit dus in de zelfde maatschap. Het komt er dus op neer dat wij altijd die test daar afnemen! Is goed hoor :ok:
Dat is fijn om te horen, dank je wel voor je info Caroline! :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”