Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Welke DA belt jou terug?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Peet2
Zeer actief

Welke DA belt jou terug?

Ongelezen bericht door Peet2 »

Niet zozeer een medisch verhaal, maar ik vind mijn (homeopatische) DA toch wel zo'n geweldig mens. Ik had haar gisteren 3 x op haar GSM geprobeerd te bellen (ja, je mag haar gewoon zelf bellen!), maar ze was steeds in gesprek. Dus ik dacht, ok , probeer het morgen nog een keertje, het was niet dringend dus ik had geen boodschap ingesproken.

Belt ze me gisteravond terug. "Hai, je had mij gebeld?"...
Kon ik dus meteen mijn verhaal kwijt een een afspraak maken, dus we zaten ook rustig 20 min te kleppen.....Super toch?
Mocht er iemand ooit een homeopatische DA zoeken in de omgeving Amersfoort, dan kan ik haar van harte aanbevelen! :zwaai:
Peet
Laatst gewijzigd door Peet2 op 22 jan 2004 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Ze belden mij wel terug hoor.Maar waarschijnlijk omdat ik er ook werkte :mrgreen:
En het asiel ook wel een aardige klant is :ok:
Maar heel fijn dat je een dierenarts hebt gevonden waar het mee "klikt" die heb ik hier nog niet gevonden :?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Ursula
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ursula »

Ik word ook gewoon door m'n dierenarts teruggebeld hoor! Ik had haar laatst een niet zo'n dringend vraagje per e-mail gestuurd, ging een uur later de telefoon.
Life is great with a Molosser by your side!!!

Afbeelding
Peet2
Zeer actief

O...wat netjes!
Nou ja, ik was het niet gewend dus vandaar....Ik bedoeld dus niet dat je een bericht achterlaat bij een assistente ofzo...maar gewoon dat zij dus op haar gsm keek en een missed call zag staan...
Maar goed, gelukkig is zij dus geen uitzondering!!!!! :ok: :ok:
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb een keer 's avonds laat de avonddienst van de dierenarts in Oosterwolde gebeld (daar is een groepspraktijk waar 24 uur per dag iemand telefonisch bereikbaar is). Sypke was nog heel klein (een week of 12, denk ik) en had iets van straat gegeten en had bloed in haar ontlasting en lag te schokken. Dierenarts heeft me uitgelegd dat dat normaal is als honden iets verkeerds eten en zei dat ik langs kon komen als ik het echt niet vertrouwde of als het erger werd. Ik heb het even afgewacht en Sypke werd vanzelf rustiger en beter. De volgende ochtend belde hij terug om te vragen hoe het met de pup was. Vond ik echt geweldig, vooral omdat je voor zo'n telefonisch consult niet hoeft te betalen.
Femke en Bailey
Actief

Ongelezen bericht door Femke en Bailey »

goh, belde mijn dierenarts mij maar eens... :mann: maar dan liever voor een bioscoopje ofzo.... haha, hij is nogal leuk! :mrgreen:
Cyntha
Actief

Ongelezen bericht door Cyntha »

goh, belde mijn dierenarts mij maar eens... maar dan liever voor een bioscoopje ofzo.... haha, hij is nogal leuk!

Wij hebben ook een hele fijne dierenarts, ze zal me zeker terugbellen, is er echt een uit duizenden ( dus woon je in Limburg, dan is het zeker de moeite waard )
Jammer, dat niet alle dierenartsen zo zijn...
Groetjes Cyntha..Trotse eigenaresse van mijn newfoundlander Bas, paard Storm, prairiehondjes en slang!Afbeelding
Leanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Leanne »

Femke en Bailey schreef:goh, belde mijn dierenarts mij maar eens... :mann: maar dan liever voor een bioscoopje ofzo.... haha, hij is nogal leuk! :mrgreen:
Dan moet ik daar ook maar eens heen gaan...
Wij hebben een met een bochel :scheel:
Afbeelding
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door whoopy »

die van mij belt ook altijd terug ;)
Afbeelding Afbeelding

groetjes
caroline, whooper en orbis
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

Alleen na een operatie, toen werd ik de volgende dag gebeld hoe het ging, of hij goed at en dronk, of de instructies die ik had meegekregen duidelijk waren en of ik verder nog vragen had.
Dat vond ik wel heel netjes en had het nog niet eerder meegemaakt.
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Suzanne19
Actief

Ongelezen bericht door Suzanne19 »

Ik heb geen flauw idee of hij trug belt tis nml nog nooit nodig geweest, Wel toen met lucky met haar onsteking toen wou hij graag of de hoogte blijfen, Maar toen heb ik hem gebelt
Afbeelding

Groetjes Suzanne
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Als er heftige dingen aan de hand zijn, zoals een operatie, dan belt hij ons wel op ja.

Ook een keer toen we ruzie gehad hadden. :mrgreen:
Tja, het is een super vent voor dieren, met heel veel kunde. Maar omgang met mensen moet ie soms nog wel eens voor leren. ;)
Is niet alleen bij ons, je hoort het vaker over hem vertellen.

Maar sindsdien is het helemaal TOP!!! :ok:
Femke en Bailey
Actief

Ongelezen bericht door Femke en Bailey »

Leanne schreef:
Femke en Bailey schreef:goh, belde mijn dierenarts mij maar eens... :mann: maar dan liever voor een bioscoopje ofzo.... haha, hij is nogal leuk! :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
Peet2
Zeer actief

:N :V :V :V
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Wij zijn een keer met Ghaya in het weekend savonds laat naar de DA geweest ze had 40 graden koorts...

DE volgende ochtend belde de DA op om te horen hoe het ging en of de temperatuur al gedaald was....

Vond ik erg netjes!
vinkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje

Ongelezen bericht door vinkje »

Wij hebben ook zo'n geweldige DA, altijd tijd genoeg voor ons en onze Beau.
Als we daar komen gaat hij eerst met Beau spelen, dan de behandeling als dat nodig is, en dan nog een gezellig praatje maken met ons.
Wij hebben zelfs zijn prive nummer gekregen voor als er onverhoopt eens iets mocht zijn. Het is echt een kanjer. :ok: :ok: :ok:
Afbeelding

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Mijn dierenarts komt zelfs langs om effe te kijken?
Een tijd geleden had een kennis van me een probleem met haar pony,hij had alle voer op gegeten dus met een volle buik mogen ze blijkbaar niet liggen,ze moest het dier continue laten lopen,midden in de nacht om 00.30 komt er een auto aan en stopt,en ja hoor de D.A stapt eruit met een thermoskan met koffie en een paar broodjes,en hij ging wel effe een paar uurtjes met de pony stappen?Nou dan ben je voor gewoon een top-DA,toch?
En nu heeft hij meer van die fratsen hoor,alles is ook goedkoper bij hem,waar je bij de ander consult moet betalen en weet ik hoeveel niet voor een cocktail,bij hem scheelt het zoveel je gaat bijna denken dat hij het uit liefdadigheid doet?
Een hondje van me vriendin had last van bloed in de urine,om het kort te houden,bij haar eigen arts moest ze 100 gldn betalen voor een vinger in het dier zijn poepert(om vervolgens naar een vriendin gestuurd te worden die rontgens maakte),bij mijn arts vervolgens kreeg het dier een anti-bioticum en een pillen kuur,een urine onderzoek en nog evt. een bloedonderzoek voor als het niet aansloeg en een nierdieet,voor 64 gldn??
O en bij de ander moesten er fotoos gemaakt worden vanwege blaas-stenen?Onzin want die kun je zo al voelen,joepie wat heb je toch een klote artsen,maar gelukkig ook hele fijne,blijkt wel. :ok:
labranwk
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever, Duitse Herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door labranwk »

Onze da vind ik echt een topmens! Ze belt zo om de dag hoe het nu gaat met Nicki ivm haar operatie aan haar rechter boog. Dat vind ik getuigen van intresse in de patiënt en een steuntje voor de eigenaar, ik dus!
Groetjes Dorine en de hondenbende!
Afbeelding

Juna, Labrador Retriever
Fust, Duitse Herder
Cial, Labrador Retriever
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”