Mijn dierenarts komt zelfs langs om effe te kijken?
Een tijd geleden had een kennis van me een probleem met haar pony,hij had alle voer op gegeten dus met een volle buik mogen ze blijkbaar niet liggen,ze moest het dier continue laten lopen,midden in de nacht om 00.30 komt er een auto aan en stopt,en ja hoor de D.A stapt eruit met een thermoskan met koffie en een paar broodjes,en hij ging wel effe een paar uurtjes met de pony stappen?Nou dan ben je voor gewoon een top-DA,toch?
En nu heeft hij meer van die fratsen hoor,alles is ook goedkoper bij hem,waar je bij de ander consult moet betalen en weet ik hoeveel niet voor een cocktail,bij hem scheelt het zoveel je gaat bijna denken dat hij het uit liefdadigheid doet?
Een hondje van me vriendin had last van bloed in de urine,om het kort te houden,bij haar eigen arts moest ze 100 gldn betalen voor een vinger in het dier zijn poepert(om vervolgens naar een vriendin gestuurd te worden die rontgens maakte),bij mijn arts vervolgens kreeg het dier een anti-bioticum en een pillen kuur,een urine onderzoek en nog evt. een bloedonderzoek voor als het niet aansloeg en een nierdieet,voor 64 gldn??
O en bij de ander moesten er fotoos gemaakt worden vanwege blaas-stenen?Onzin want die kun je zo al voelen,joepie wat heb je toch een klote artsen,maar gelukkig ook hele fijne,blijkt wel.