Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wel zonder honden maar dit wilde ik jullie niet onthouden
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
EhmNeeltje schreef:Wil je zo goedkoop vliegen moet je wel maaaaaaaaaaaaaaanden van te voren boeken. Houd er rekening mee dat er nog wel luchthavenbelasting bij komt en vaak ook nog vervoer naar de stad. Voor Londen komt daar nl. nog minimaal 15 pond bij voor vervoer naar Londen.
Valt wel mee dus.
Ik heb gisteren gekeken
Maar ik ben 20 euro kwijt als ik 31 maart vlieg vanaf Eindhoven naar Barcelona en 6 april terug kom, dus dat maaaaaaaaanden van te voren boeken vind ik wel mee vallen, net als de prijs dus.
En de aanbiedingen zijn inclus. belasting.(conform hun site)
Als we bij Hertz dan nog een auto boeken dan zijn we nog goedkoper uit dan zelf rijden.
Normaliter gaan de honden mee, maar wij moeten even iets regelen in Lloret *zucht* Familie moet je ook niet mee handelen ik weet het Dus zitten er hard over te denken om even met het vliegtuig te gaan.
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
miranda schreef:EhmNeeltje schreef:Wil je zo goedkoop vliegen moet je wel maaaaaaaaaaaaaaanden van te voren boeken. Houd er rekening mee dat er nog wel luchthavenbelasting bij komt en vaak ook nog vervoer naar de stad. Voor Londen komt daar nl. nog minimaal 15 pond bij voor vervoer naar Londen.
Valt wel mee dus.
Ik heb gisteren gekeken
Maar ik ben 20 euro kwijt als ik 31 maart vlieg vanaf Eindhoven naar Barcelona en 6 april terug kom, dus dat maaaaaaaaanden van te voren boeken vind ik wel mee vallen, net als de prijs dus.
En de aanbiedingen zijn inclus. belasting.(conform hun site)
Als we bij Hertz dan nog een auto boeken dan zijn we nog goedkoper uit dan zelf rijden.
Normaliter gaan de honden mee, maar wij moeten even iets regelen in Lloret *zucht* Familie moet je ook niet mee handelen ik weet het Dus zitten er hard over te denken om even met het vliegtuig te gaan.
Ik hoop voor je dat de luchthavenbelasting erbij zit,lijkt mij stug,ik vlieg wel met Basic Air, die is ook zo goedgoop als je de aanbiedingen bekijkt, maar daar komen dan wel de transferkosten en belasting bij

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij zijn dan met zijn tween 40 euro kwijt, maar dat is nog geen geld.Lysette schreef:'s Pap en mam gaan in maart samen voor 70 <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=eu ... n">euro</a> (retour), vorige week geboekt ofzo. Lekker rustig
En voor jullie idd wel lekker het huis weer alleen te hebben.