Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Acproh-Dynam
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Contacteer:
Acproh-Dynam
Wat is ACPROH-Dynam?
Honden kunnen niet praten, pijn in hun gewrichten ontdekken we dan ook meestal te laat.Gewrichtsproblemen komen veelvuldig voor zoals heupdysplasie,
arthrose, spondylose, schouderproblemen, arthritis en elleboogdysplasie.Klachten kunnen al op jonge leeftijd ontstaan.
Er is nu een middel om gewrichts- afwijkingen te voorkomen en reeds ontstane problemen te verhelpen:
ACPROH-Dynam
Een team wetenschappers heeft zich over de materie gebogen en producten ontwikkeld voor dieren ACPROH-Dynam.(En voor mensen HUVERAN-Dynam).
Het unieke van ACPROH-Dynam is dat het kraak been kan herstellen.Hierdoor kunnen klachten, welke reeds jaren bestaan, verdwijnen.
ACPROH-Dynam is een natuurlijk product op basis van Chondroitine Sulfaat (van maritieme oorsprong), mineralen, mucopolyscharides en GAG's.Allen elementen die belangrijk zijn voor een goed en probleemloos functioneren van gewrichten.ACPROH-Dynam
Werkt snel en efficiënt en is aan
te bevelen bij de dagelijkse voeding.
De werking
Omdat gewrichtsproblemen een zeer complex gebied bestrijken bevat ACPROH-Dynam stoffen die werkzaam zijn
op een breed terrein, namelijk:
het herstellen van kraakbeen;
het reguleren van gewrichtsvocht;
het versterken van gewrichtskapsel;
het versterken van pezen en banden.
Niet alleen wordt de structuur van bovengenoemde zaken ondersteund, maar ook bij auto-immuunreacties en ontstekingen versterkt ACPROH-Dynam
het actieve herstelproces.
ACPROH-Dynam geeft verlichting bij gewrichtsproblemen zoals HD, gewrichtspijnen, reumatische pijnen en gevoelige gewrichten.Het voorkomt broze botten, botontkalking en kan het risico op
spondylose op latere leeftijd voorkomen.
Opgroeiende honden:
Het is raadzaam opgroeiende honden vanaf de leeftijd van 8 weken ACPROH-Dynam
toe te dienen.Wij raden dit zeker aan bij risicorassen ter voorkoming van HD, elleboogdysplasie en schouderproblemen.
Volwassen en oudere honden:
Ter voorkoming van gewrichtsproblemen bij het ouder worden zoals slijtage, blijkt ACPROH-Dynam onmisbaar te zijn.
Werk- en sporthonden:
ACPROH-Dynam kan helpen bij het voorkomen van blessures die kunnen ontstaan door een te zware belasting van uw hond.Ook zorgt ACPROH-Dynam dat eventuele blessures sneller herstellen.
Bij drachtige honden helpt het verlies aan calcium af te remmen en voorkomt het skeletafwijkingen (slechte heupen)en Engelse ziekte.
Bijwerkingen:
Er zijn geen bijwerkingen bekend.Overdosering is onschadelijk
Verpakking:
Pot van 50 gram.
ACPROH-Dynam is geen pijnstiller.Na 2 a 3 weken ziet u al resultaat.
------------------------------------------------------------------------------------
Wie kent dit middel en of wie heeft dit gebruikt en wie weet waar te bestellen .
Honden kunnen niet praten, pijn in hun gewrichten ontdekken we dan ook meestal te laat.Gewrichtsproblemen komen veelvuldig voor zoals heupdysplasie,
arthrose, spondylose, schouderproblemen, arthritis en elleboogdysplasie.Klachten kunnen al op jonge leeftijd ontstaan.
Er is nu een middel om gewrichts- afwijkingen te voorkomen en reeds ontstane problemen te verhelpen:
ACPROH-Dynam
Een team wetenschappers heeft zich over de materie gebogen en producten ontwikkeld voor dieren ACPROH-Dynam.(En voor mensen HUVERAN-Dynam).
Het unieke van ACPROH-Dynam is dat het kraak been kan herstellen.Hierdoor kunnen klachten, welke reeds jaren bestaan, verdwijnen.
ACPROH-Dynam is een natuurlijk product op basis van Chondroitine Sulfaat (van maritieme oorsprong), mineralen, mucopolyscharides en GAG's.Allen elementen die belangrijk zijn voor een goed en probleemloos functioneren van gewrichten.ACPROH-Dynam
Werkt snel en efficiënt en is aan
te bevelen bij de dagelijkse voeding.
De werking
Omdat gewrichtsproblemen een zeer complex gebied bestrijken bevat ACPROH-Dynam stoffen die werkzaam zijn
op een breed terrein, namelijk:
het herstellen van kraakbeen;
het reguleren van gewrichtsvocht;
het versterken van gewrichtskapsel;
het versterken van pezen en banden.
Niet alleen wordt de structuur van bovengenoemde zaken ondersteund, maar ook bij auto-immuunreacties en ontstekingen versterkt ACPROH-Dynam
het actieve herstelproces.
ACPROH-Dynam geeft verlichting bij gewrichtsproblemen zoals HD, gewrichtspijnen, reumatische pijnen en gevoelige gewrichten.Het voorkomt broze botten, botontkalking en kan het risico op
spondylose op latere leeftijd voorkomen.
Opgroeiende honden:
Het is raadzaam opgroeiende honden vanaf de leeftijd van 8 weken ACPROH-Dynam
toe te dienen.Wij raden dit zeker aan bij risicorassen ter voorkoming van HD, elleboogdysplasie en schouderproblemen.
Volwassen en oudere honden:
Ter voorkoming van gewrichtsproblemen bij het ouder worden zoals slijtage, blijkt ACPROH-Dynam onmisbaar te zijn.
Werk- en sporthonden:
ACPROH-Dynam kan helpen bij het voorkomen van blessures die kunnen ontstaan door een te zware belasting van uw hond.Ook zorgt ACPROH-Dynam dat eventuele blessures sneller herstellen.
Bij drachtige honden helpt het verlies aan calcium af te remmen en voorkomt het skeletafwijkingen (slechte heupen)en Engelse ziekte.
Bijwerkingen:
Er zijn geen bijwerkingen bekend.Overdosering is onschadelijk
Verpakking:
Pot van 50 gram.
ACPROH-Dynam is geen pijnstiller.Na 2 a 3 weken ziet u al resultaat.
------------------------------------------------------------------------------------
Wie kent dit middel en of wie heeft dit gebruikt en wie weet waar te bestellen .
Yvon ,
Tyquera & Tarquin † voor altijd in mijn hart 23-05-03/ 13-03-07
en kleine Novy

en kleine Novy

- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
-
- Actief
- Contacteer:
Het gaat erom ,mijn Bordeauxdog heeft last van groeipijnen en is heel stijf in achtehand,heeft daar veel pijn krijgt al rimadyl
Maar opstaan wordt steeds zwaarder,vandaar dat ik op zoek ben naar iets zodat hij toch wat soepeler is
Ik las ook al Primeval puppy maar weet niet wat het beste is.
Maar opstaan wordt steeds zwaarder,vandaar dat ik op zoek ben naar iets zodat hij toch wat soepeler is
Yvon ,
en kleine Novy

en kleine Novy

- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Beide middelen hebben GEEN indicatie tegen groeipijnen. Het zijn middelen om problemen zoals slijtage bij HD/ED en dergelijke te voorkomen en een betere botopbouw te bewerkstelliggen.Novy schreef:Het gaat erom ,mijn Bordeauxdog heeft last van groeipijnen en is heel stijf in achtehand,heeft daar veel pijn krijgt al rimadyl
Groeipijnen horen daar niet bij. In ieder geval niet bij de PrimeVal Puppy en wat ik er zo van lees ook niet bij de AD.
- Karin
- Actief
- Contacteer:
-
- Actief
Zijn er al onderzoeken gedaan naar evt. groeipijn. Groeipijn kan alleen vastgesteld worden d.m.v. rontgenfoto's. Het hieronderstaande komt van de site van Dierenkliniek Kortenoord.
De waarschijnlijkheids diagnose wordt gesteld door druk uit te oefenen op de aangetaste plekken en hierdoor pijn op te wekken. De echte diagnose moet echter altijd door middel van een röntgenfoto worden bevestigd. Er zijn immers nog tal van redenen waarom een jonge hond kreupel kan worden.
Verder weet ik niet of je baat hebt bij Acproh Dynam. Men zegt over dit middel dat het kraakbeen herstelt. Maar kraakbeen dat er niet meer is kan ook niet meer herstellen. Er zijn mensen die er bij zweren maar ik zet er mijn vraagtekens bij.
succes met je hond
De waarschijnlijkheids diagnose wordt gesteld door druk uit te oefenen op de aangetaste plekken en hierdoor pijn op te wekken. De echte diagnose moet echter altijd door middel van een röntgenfoto worden bevestigd. Er zijn immers nog tal van redenen waarom een jonge hond kreupel kan worden.
Verder weet ik niet of je baat hebt bij Acproh Dynam. Men zegt over dit middel dat het kraakbeen herstelt. Maar kraakbeen dat er niet meer is kan ook niet meer herstellen. Er zijn mensen die er bij zweren maar ik zet er mijn vraagtekens bij.
succes met je hond
- Canto
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
- Aantal honden: 9
Wij hebben een 9-jarige hond die ED heeft. Sinds dat wij acproh-dynam gebruiken loopt ze lang niet zo mank meer en heeft ook niet veel pijn er meer aan.
Ook hebben wij het aan onze opgroeiende hond gegeven toen ze groeipijnen had en binnen een week liep ze al een stuk beter. Wij geven ook vitamine c door het eten voor de botten.
Maar net zoals ze hier al zeggen de één zweert erbij en de ander niet,maar ik denk dat dat bij alles wel is.
Ik denk dat je hetzelf moet testen, of niet,om te kunnen zeggen dat het werkt. Het kan in ieder geval geen kwaad.
Baat het niet dan schaad het niet
Ook hebben wij het aan onze opgroeiende hond gegeven toen ze groeipijnen had en binnen een week liep ze al een stuk beter. Wij geven ook vitamine c door het eten voor de botten.
Maar net zoals ze hier al zeggen de één zweert erbij en de ander niet,maar ik denk dat dat bij alles wel is.
Ik denk dat je hetzelf moet testen, of niet,om te kunnen zeggen dat het werkt. Het kan in ieder geval geen kwaad.
Baat het niet dan schaad het niet

-
- Actief
- Contacteer:
Vitamine C geef ik al
En er zijn al foto's van heupen gemaakt en ja als je op 1 plaats van bot stevig drukt geeft ie daar ook pijn aan
Heupen waren verder goed en beginnende groeipijnen zijn niet op foto te zien
Maar je kan nu wel zien dat ie rechts achter wat sleept met poot,er niet mee in balans kan blijven staan
Lopen doet hij ook zeker niet mooi,maar hij mankt nooit.
Weet iemand waar ik acproh-dynam online kan bestellen???
Want Tarquin is ook heel erg stijf en daar schijnt het wel voor te helpen
En er zijn al foto's van heupen gemaakt en ja als je op 1 plaats van bot stevig drukt geeft ie daar ook pijn aan
Heupen waren verder goed en beginnende groeipijnen zijn niet op foto te zien
Maar je kan nu wel zien dat ie rechts achter wat sleept met poot,er niet mee in balans kan blijven staan
Lopen doet hij ook zeker niet mooi,maar hij mankt nooit.
Weet iemand waar ik acproh-dynam online kan bestellen???
Yvon ,
en kleine Novy

en kleine Novy

-
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Als er, zoals in het geval van deze hond, sprake is van groeipijnen, is het kraakbeen als het goed is nog helemaal niet beschadigd. Dan vraag ik me dus af wat je met Acroh Dynam wil/kunt bereiken?!Sisboo schreef:Verder weet ik niet of je baat hebt bij Acproh Dynam. Men zegt over dit middel dat het kraakbeen herstelt. Maar kraakbeen dat er niet meer is kan ook niet meer herstellen. Er zijn mensen die er bij zweren maar ik zet er mijn vraagtekens bij.
succes met je hond

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
- Actief
http://www.jetty.nl/Novy schreef:Weet iemand waar ik acproh-dynam online kan bestellen???
-
- Zeer actief