Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie heeft er een boxer

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

ans
geregistreerd lid

Wie heeft er een boxer

Ongelezen bericht door ans »

Hallo
Ik had al gereageerd bij zijn er hier nog boxers..........maar kreeg toen één antwoord.Van iemand die nu dus schattige andere rimpel hondjes heeft en overerings ook een hele mooie site heeft......echt de moeite waard om te kijken.!!!!!!!!!Maar ben hier nog maar net en kan het allemaal niet bij houden.
Maar kom toch regelmatig berichtjes tegen met een foto van een boxer...........dus nu vraag ik het dan nog maar eens een keertje.........zijn er hier nog meer boxers??????????????

Afbeelding
Joris is al 10........maar zo geweldig.............speels.............kan nog hele lange strandwandelingen maken...........en gaat een vechtpartijtje nog steeds niet uit de weg.
Ook kan hij sinds kort heel goed met baby's overweg.........hij lebbert ze helemaal af :p: :p:
Ben benieuwd en zou dan ook graag willen weten waar jullie je boxer van daan hebben.En vooral waarom jullie voor een boxer gekozen hebben.
:zwaai: Ans,Joris en Joop
Afbeelding
Sinds dat ik de mensen heb leren kennen......heb ik de dieren lief!!!!
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ja, mijn oudste meissie is een boxer. Nika is nu 4,5 jaar oud.

Afbeelding

Daarnaast heb ik nog een reu bij mijn ouders, Danco van bijna 8 jaar

Afbeelding
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
majelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door majelle »

ja hoor hier ook een boxer, bikkel van 5 maanden oud.
Tis mijn tweede boxer
groetjes majelle
lindah
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door lindah »

Wij hebben een boxer gehad maar die hebben we moeten laten inslapen omdat ze botkanker had in haar schouder. Ondanks de pijn die ze heeft gehad bleef ze het enthousiaste karakter van de boxer behouden en wilde ze gewoon blijven spelen met onze andere honden. Helaas ging dat op een gegeven moment echt niet meer en hebben we haar thuis in laten slapen. Zij kwam bij boxer kennel "van ons Hulleke" uit Bemmel vandaan. We hebben nu nog Boris de kruising Leonberger en Guido de Bull Mastiff. Nu zou ik graag een volwassen boxer teef willen, omdat ik het geweldige honden vind en dan heeft Guido weer een speelmaatje. Boris van ons is al oud en heeft artrose. Nu ging dat eerst heel slecht maar met zijn nieuwe medicijnen gaat het echt heel goed dus moet een nieuwe hond erbij voor hem geen probleem zijn. Waarom een boxer, als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat de Bull Mastiff voor mij op 1 staat, maar ik wil ook graag aan hondensport enzo doen en ik merk dat daar nogal eens moeilijk wordt gedaan als je dan zegt dat je een BM hebt. Dat is 1 reden dat ik nu voor de Boxer ga en ten 2e het heerlijke altijd enthousiaste karakter. Bij mijn vriend heeft de Boxer trouwens altijd op 1 gestaan.

Ik zal mijn vriend vragen of hij een foto van Nora wil plaatsen.

Dikke knuffels voor je kanjers.

Groetjes,

Linda :zwaai:
Afbeelding
ans
geregistreerd lid

Bedankt voor jullie reacties..........hoop dat er nog meer komen natuurlijk.
Ja het karakter van een boxer heeft ons destijds doen kiezen voor een boxer..........maar er zijn nog heel veel meer honden die wij geweldig vinden.Maar moet wel zeggen dat de dogachtige altijd een beetje vooraan staan.
En toen wij ons jaren geleden gingen verdiepen in de aanschaf van een boxer.........kwamen wij er achter dat ze de witte pubs in lieten slapen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tegenwoordig niet altijd.......... meer sinds Marco Bosato destijds twee witte boxers had............toen was de vraag naar witte boxers ineens enorm :kotz:
Ze noemen het een miskleur...........terwijl de boxer van oorsprong wit was...........en ze het er dus nooit helemaal uit kunnen fokken.
Maar dit is onze derde witte...........heeft het boxer karakter en komt uit Etten Leur van de Klappperheide.
Ik hoop dat er nog meer boxers bij komen en vooral net als hier boven met een verhaaltje over hoe en waarom een boxer :ok:
:zwaai: Ans,Joris en Joop
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Contacteer:

ans schreef: Maar dit is onze derde witte...........heeft het boxer karakter en komt uit Etten Leur van de Klappperheide.
Hij komt toch niet toevallig uit dit nest hè?
Afbeelding

Hmmm....aan de oogvlek te zien niet ;) . Zou ook wel heel toevallig zijn ;)
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
ans
geregistreerd lid

Inge schreef:
ans schreef: Maar dit is onze derde witte...........heeft het boxer karakter en komt uit Etten Leur van de Klappperheide.
Afbeelding

Hmmm....aan de oogvlek te zien niet ;) . Zou ook wel heel toevallig zijn ;)[/quote

Jammer genoeg niet.........zou inderdaad heel toevallig zijn........maar heb jij er wel één uit dit nest?

Afbeelding

Mar de mijne heeft dus één zwart oog :p: :p: :p:
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Contacteer:

ans schreef:
Inge schreef:
Afbeelding

Hmmm....aan de oogvlek te zien niet ;) . Zou ook wel heel toevallig zijn ;)

Jammer genoeg niet.........zou inderdaad heel toevallig zijn........maar heb jij er wel één uit dit nest?

Afbeelding

Mar de mijne heeft dus één zwart oog :p: :p: :p:
Nee, de boxer achteraan met dat donkere masker is Nika's vader, Sjapoer van de Klappeheide ;)
De moeder van Sjapoer is Nikki van de Klappeheide en de vader is Percivals after tacha. In Nika's stamboom zit behoorlijk wat Klappeheide-bloed http://www.boxerhollander.nl/stambnika.htm
Groetjes Inge
Afbeelding

ilse
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door ilse »

Hier nog een boxer :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Ilse en een knuffel van Waldo

Afbeelding

Ps. Komen jullie een kijkje nemen op mijn site? http://members.lycos.nl/boxerwaldo/
Cyntha
Actief

Ongelezen bericht door Cyntha »

We hebben zelf een newfoundlander, maar mijn schoonouders hebben een gestroomde boxer, Noah van 2,5 jaar, echt een kanjer!
Groetjes Cyntha..Trotse eigenaresse van mijn newfoundlander Bas, paard Storm, prairiehondjes en slang!Afbeelding
ducktails
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door ducktails »

Ook ik heb drie boxers.
Duck en Famke en hun witte pup, nou ja pup..., Blanca.
Ik zal binnenkort weer even een paar fotos maken.
Ria
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”