Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mank lopen

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Daniel
Vaste gebruiker

mank lopen

Ongelezen bericht door Daniel »

Boef loopt mank!
Drie dagen geleden heeft hij heerlijk lopen hollen in de duinen. De volgende dag liep hij mank! Kon niets ondekken en als hij weer een tijdje had gelopen liep hij weer aardig normaal. Een misstap dacht ik,spier verrekt! Nu staat hij in ene op drie benen!!!!! :? Zijn voetzool voelt iets warmer aan dan dan de andere.....
Maar kan nog steeds niets afwijkend vinden! Ook niet in het been zelf! Zou er iets met zijn tenen aan de hand kunnen zijn? Ik weet het niet meer :jank: Hij kijkt er ook gelijk zo zielig en hopeloos bij!!!!! En dat net voor de kerst! Heeft iemand nog tips of advies?

groetjes Daniel
dutje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door dutje »

Ik zou even rustig aan doen en gelijk na de kerst even bij de dierenarts langs.

Sterkte ermee (en geef hem als troost een heerlijk ´kerstbot´ ofzo)
Trina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Newfoundlander
Golden Retriever
Australien Kelpie
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Trina »

Een stekel tussen zijn voetzolen?
Een nagel ingescheurd?
Kan inderdaad een misstap zijn of spierpijn.
Afbeelding
Jacqie
Actief

Ongelezen bericht door Jacqie »

Een paar maanden geleden maakte Bo een aardige misstap, ze maakte zich druk om een herder en ze heeft zich toen blijkbaar verstapt en op dat moment schreeuwde ze het uit van de pijn. Het was zaterdag en ik dacht van dan ga ik maandag naar de dierenarts. Ik heb steeds natte ijskoude doeken om de poot geslagen en het weekend steeds hele kleine stukjes met haar gelopen en dan liep ze echt mank op drie poten. Maandag begon ze die poot al iets te gebruiken en een paar dagen later liep ze weer normaal!!! Ik ren normaal altijd heeeeel snel naar de dierenarts maar ik heb nu gemerkt dus dat je het soms ook gewoon even de tijd moet geven om te kijken of het herstelt.
gr. Jacqie
Daniel
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Daniel »

hallo......
Heb ik dit geschreven loopt hij de volgende dag niet meer mank natuurlijk :? . Toch rustig aangedaan! Vandaag sprong hij ergens tegen aan, gilde van de pijn.....paar stappen mank en weer over! Misschien iets met zijn teen????!!!!! O f nagel???!!! Er zit in ieder geval niets in of tussen want dat controleer ik steeds!
wacht nog maar ff af!
groetjes Daniel
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”