Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zwart noedelpup'ke gezocht...

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Gast

Zwart noedelpup'ke gezocht...

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn pijn in men hart is onze jack sinds zaterdag vertrokken :jank: Om samen met mijn moeder en zus een nieuw leven te beginnen. ik kan echter het niet verdragen van geen hond in huis te ehbben( altidj zo gewoon geweest) dat ik nu (zwaar) op zoek ben naar een nieuw beestje. De afspraak met hier thuis was wel zo da thet een zwart labrador reu'ke moet zijn. (Een blondje zou me trouwens te veel aan jack doen herinneren). Dus wie zou me hiermee kunnen helpen???

(Aan de moderators: sorry als dit de verkeerde map is maar ik kan er nog niet echt aan uit)
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Neem eens contact op met de labradorclub, die kunnen je vast wel helpen.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Op http://www.dierenasiels.com staan ook veel labradors (ook puppen).
Ik zag er al één van 5 mnd in Belgie staan (was alleen niet helemaal raszuiver).

Succes met zoeken.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

chrico schreef:Neem eens contact op met de labradorclub, die kunnen je vast wel helpen.
inderdaad,
meende pas (van de week) op delijst gezien te hebben dat het aanbod de vraag op het moment overtreft (als waarschuwing naar de fokkers) dus er moet via de club zeker wel een leuk zwart pupje voor jullie bij zitten..... :ok:
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

crutz schreef:
chrico schreef:Neem eens contact op met de labradorclub, die kunnen je vast wel helpen.
inderdaad,
meende pas (van de week) op delijst gezien te hebben dat het aanbod de vraag op het moment overtreft (als waarschuwing naar de fokkers) dus er moet via de club zeker wel een leuk zwart pupje voor jullie bij zitten..... :ok:
Ja, ik zag het net ook. Zwarte labrador reu, 0 tot 2 mnd wachttijd. En een oproep dat het aanbod op het moment de vraag overtreft.
Nou, dat moet snel lukken dus.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”