ik was eigelijk het meest geinteressert in de pit maar nu twijfel ik omdat mn grootouders altijd mechelaars hebben gehad en het zijn

gelieve een andwoordt te geven

Moderator: moderatorteam
Ja hoor, wie komt er nu op het idee om ganzen IN huis te gaan houden.............mijn buren hadden ganzen en geloof me, zlefs eten verandert niks aan hun waakzaamheid, ze krijsen nl al vretend alsnog de hele buurt bijelkaar.EvitaP schreef:Jaja, dusssss....Leanne schreef:ja en ze schijten je gang ook helemaal vol...dusssEvitaP schreef:Ik heb gehoord dat ganzen erg makkelijk zijn om te kopen met eten. Dussss.....
Niet alleen pitjes kunnen hd krijgen, mechelaars hebben net zoveel kans hoor!scooby doo schreef:ja ik denk dat ik toch beter voor de mechelaar zou gaan omdat deze wss beter overweg kan met de poedel .en die hd bij pit8tige is natuurlijk altijd een probleem dus beter op veilig spelen thx voor de reactie's![]()
je het was wel verschrikkelijk de poedel was precies verdooft toen we binnenkwamen bleef ie gewoon liggen
Ga op zoek naar een goede erkende fokker.scooby doo schreef:hoe kun je voorkomen een hond te kopen met hd waarop moet je letten want ik koop liever bij een particulier dan bij zo een ellendige broodfokker
hahahaha! HD is een zeldzaamheid bij mechelaars, en bij pits komt het regelmatig voor.jidde schreef:Niet alleen pitjes kunnen hd krijgen, mechelaars hebben net zoveel kans hoor!scooby doo schreef:ja ik denk dat ik toch beter voor de mechelaar zou gaan omdat deze wss beter overweg kan met de poedel .en die hd bij pit8tige is natuurlijk altijd een probleem dus beter op veilig spelen thx voor de reactie's![]()
je het was wel verschrikkelijk de poedel was precies verdooft toen we binnenkwamen bleef ie gewoon liggen
kijk eens op het internet, naar de vele statistieken.massam schreef:geen ruzie maken over hd hondjes. ik hoor weer dat een herder toch wel veel hd-kans heeft en zo hoort iedereen het zijne...
er zijn veel te veel halve waarheden om hier zo stellig over te zijn.
of je moet bewijzen hebben.
niet voor mij hoor, maar als je de vraagsteller eerlijk wil informeren moet je wel argumenten hebben.