Moderator: moderatorteam
Ja, blij eitje hè? Ze vond dit ook echt heel erg leuk (maar ook wel indrukwekkend met al die andere honden en zonder grote zus hoor). Goede ervaring voor haar.
Zei ik op FB ook al. Als ze alleen op de foto staat lijkt ze al bijna volwassen, maar naast Teun is het nog steeds wel pupje hoor. Nou ja, zonder blijkbaar ook nog want toen we daar aankwamen hebben er ook zeker een stuk of 4/5 mensen gevraagd hoe jong ze was
Iemand elders heeft de riemen weggeshopt. Ze mochten daar niet los en vlak achter mij, de richting waarin ze opkekeken liep een autoweg. Onbekend terrein daar ook en die meiden samen zijn nogal van het sjezen achter elkaar aan als ze los zijn dus dat risico nam ik niet
Logisch dat je ze dan niet loslaat, maar ik ben het wel met Hazenrein eens: riemen, tuigen, halsbanden.... bleh, geen leuke foto's. Die laatste die je deelde vind ik heerlijk, zo horen honden te zijn!blondie schreef: ↑16 sep 2024 14:56 Iemand elders heeft de riemen weggeshopt. Ze mochten daar niet los en vlak achter mij, de richting waarin ze opkekeken liep een autoweg. Onbekend terrein daar ook en die meiden samen zijn nogal van het sjezen achter elkaar aan als ze los zijn dus dat risico nam ik niet![]()
Heerlijk! Misschien heb ik het al duizend keer gevraagd hoor, maar waar in Frankrijk woon je ongeveer?
Ah ok, zocht ik het toch in de goede hoek