Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppy enting
Moderator: moderatorteam
- Rolinde
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Puppy enting
Hoi allemaal,
Stel dat je pup van de fokker de eerste pupenting pas met 7,5 weken heeft gehad ( een zwaardere cocktail ter vervanging van de 6 en 9 weken enting ), kan dat kwaad?
Wie heeft ervaring hiermee?
Groetjes Rolinde en een knuffel van James!
Stel dat je pup van de fokker de eerste pupenting pas met 7,5 weken heeft gehad ( een zwaardere cocktail ter vervanging van de 6 en 9 weken enting ), kan dat kwaad?
Wie heeft ervaring hiermee?
Als je de mensen leert kennen ga je nog meer van je dogje houden!

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
Heb ik ook nog nooit van gehoord,maar kan het niet zo zijn dat hij de eerste inenting gewoon te laat heeft gegeven zodat de tweede enting voor de nieuwe eigenaar is en zo kostenbesparend werkt.
k'weet niet maar het lijkt mij niets zo'n kleine pup een zwaardere enting te geven
k'weet niet maar het lijkt mij niets zo'n kleine pup een zwaardere enting te geven

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
ik vind het heel vreemd , en de puppen lopen nu wel zonder bescherming. Normaal krijgen de puppen antie stoffen van de moeder mee, maar die worden steeds zwakker. Met 6 weken hebben ze geen bescherming meer, vandaar de 6 weken enting. Het lijkt mij meer geld uitsparing, en het is heel vreemd dat ze nu een zwaardere enting krijgen, er zit niet voorniets 3 weken tussen 

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
-
- Vaste gebruiker
- Rolinde
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hoi allemaal,
Ik heb net met de fokker gebeld weer en ik denk dat ie een beetje zich vergist heeft.
De pupjes zijn 20 oktober geboren en ze hebben 1 december hun eerste enting gehad en dat is gewoon 6 weken hoor.
Ze hebben nr 1,3,5 en 7 gehad: hondenziekte, parvo levend, leverziekte en para-influenza.
Ik denk dat dat wel goed is, voor de zekerheid bespreek ik het straks nog even met mijn dierenarts
Ik heb net met de fokker gebeld weer en ik denk dat ie een beetje zich vergist heeft.
De pupjes zijn 20 oktober geboren en ze hebben 1 december hun eerste enting gehad en dat is gewoon 6 weken hoor.
Ze hebben nr 1,3,5 en 7 gehad: hondenziekte, parvo levend, leverziekte en para-influenza.
Ik denk dat dat wel goed is, voor de zekerheid bespreek ik het straks nog even met mijn dierenarts

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rolinde
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
whoopy schreef:ik denk dat je hier lang en breed over kunt discussiëren maar de normale en correcte manier van enten is bij de 6, 9 en 12 weken
Dat ben ik helemaal met je eens

En nu ik dus weet dat ie gewoon met 6 weken ge-ent heeft ben ik er een heel stuk rustiger op

We laten hem gelijk checken bij onze DA dezelfde dag nog

Maar voor zover ik heb kunnen zien ziet ie er picobello goed en gezond uit

Mooi glanzend vachtje, goed gebitje, mooie strakke oogjes ( geen derde ooglid ervoor ), schone oortjes, geen eeltplekjes, niet te dik niet te mager, goede stand van de voor en achterpootjes, kortom een mini prachtdogje!

-
- Zeer actief
- Contacteer:
klinkt goed hoorRolinde schreef:whoopy schreef:ik denk dat je hier lang en breed over kunt discussiëren maar de normale en correcte manier van enten is bij de 6, 9 en 12 weken
Dat ben ik helemaal met je eens!
En nu ik dus weet dat ie gewoon met 6 weken ge-ent heeft ben ik er een heel stuk rustiger op.
We laten hem gelijk checken bij onze DA dezelfde dag nog![]()
Maar voor zover ik heb kunnen zien ziet ie er picobello goed en gezond uit![]()
Mooi glanzend vachtje, goed gebitje, mooie strakke oogjes ( geen derde ooglid ervoor ), schone oortjes, geen eeltplekjes, niet te dik niet te mager, goede stand van de voor en achterpootjes, kortom een mini prachtdogje!![]()

groetjes
caroline, whooper en orbis