Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik zal mij hier even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik zal mij hier even voorstellen
Hallo,
Ik ben Anja, 29 jaar jong, getrouwd met de liefste man :p: en moeder van 2 jongens van (4 en bijna 6 jaar oud) en de trotse eigenaar van een Engelse Bulldog genaamd "Quattro", Quattro is nu 19 mnd oud.
Ik heb op dit forum al meer gepost onder de naam "Basja" maar sinds de nieuwe aanmeldprocedure heb ik niets meer gepost.
Maar nu zijn wij ons aan het verdiepen in het schitterende ras de DUITSE DOG, nu weet ik dat er hier meerdere duitse dog eigenaren zijn en daar wilde ik enkele (of misschien wel veel) vragen aanstellen vandaar dat ik hier nu weer ga posten ! ik hoop dat jullie ons willen helpen om een beter beeld te krijgen over de duitse dog.
Ik ben Anja, 29 jaar jong, getrouwd met de liefste man :p: en moeder van 2 jongens van (4 en bijna 6 jaar oud) en de trotse eigenaar van een Engelse Bulldog genaamd "Quattro", Quattro is nu 19 mnd oud.
Ik heb op dit forum al meer gepost onder de naam "Basja" maar sinds de nieuwe aanmeldprocedure heb ik niets meer gepost.
Maar nu zijn wij ons aan het verdiepen in het schitterende ras de DUITSE DOG, nu weet ik dat er hier meerdere duitse dog eigenaren zijn en daar wilde ik enkele (of misschien wel veel) vragen aanstellen vandaar dat ik hier nu weer ga posten ! ik hoop dat jullie ons willen helpen om een beter beeld te krijgen over de duitse dog.
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Re: reactie.
Zal ik doen !!Esther G. schreef:Hee, Anja......................leuk om je ook hier te zien, hihi![]()
Geef Quattro een knuffel van me
Jij ook aan je 3 bullen

- alma
- Zeer actief
- plop
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Bedankt iedereen voor jullie WelkomSzandor schreef::p: Welkom op het forum![]()
:

Ik zie dat jullie een duitse dog en een franse bulldog hebben, gaat dat goed samen ? kunnen ze ook samen spelen ??
Mijn nichtje heeft een bullmastif maar die kan dus niet goed met onze engelse bulldog spelen omdat hij die te klein vindt, of is dat anders als ze samen opgroeien ??
We zitten ook wel een beetje aan een franse bulldog te denken om er bij te nemen (is natuurlijk wel een verschil duitse dog of franse bulldog maar ja) mijn zwager heeft 2 franse bulldogjes dus dat ras kennen we redelijk.
:p: Het gaat ontzettend goed tussen Szandor en Shanti en ze spelen wat af samen.
Natuurlijk let ik wel op, ze is pas 6 maanden, een dog is natuurlijk lomp en loei zwaar dus dat wil je niet op je pup hebben.
Is nu de tweede dog in combinatie met een bulletje en wij vinden het wederom perfect gaan.
Szandor is nu ruim drie jaar en Shanti kwam als puppie van 9 weken bij ons.
Natuurlijk let ik wel op, ze is pas 6 maanden, een dog is natuurlijk lomp en loei zwaar dus dat wil je niet op je pup hebben.
Is nu de tweede dog in combinatie met een bulletje en wij vinden het wederom perfect gaan.
Szandor is nu ruim drie jaar en Shanti kwam als puppie van 9 weken bij ons.
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1