Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja, hè? Gait is net wat meer gedrongen van bouw, met iets kortere nek, iets kortere rug, net iets steviger bone. Maar ook ik moest goed kijken, hoor. En even dubbelchecken aan de hand van hun tuigjes of ik het niet verkeerd gezien had en het stiekem toch twee keer dezelfde was
twinkeltje schreef: ↑24 mar 2023 15:56
Het is ook wel super knap om 2 van die fotos te nemen in de zelfde houding en achtergrond
Dat vind ik ook
Ik krijg de indruk dat Elco ook wat ruimer in de "broek" zit? (meer/dikker/langer behaard)
Dat ze erg op elkaar lijken is duidelijk
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
M'n man gooide met de bal, dus ik kon gewoon blijven zitten waar ik zat. En ik heb nu een heel fijne camera die heel snel achter elkaar beelden kan schieten, dus dan is het gemakkelijker om twee foto's met vrijwel dezelfde houding uit te zoeken. Dat ze door houding dan ook nog eens op vrijwel dezelfde plek hadden, is een leuk toeval. Maar ze lijken inderdaad veel op elkaar.
De bevedering van Elco is langer maar dunner, terwijl die van Gait wat korter maar voller is. Behalve aan de oren, daar heeft Elco vrijwel niets, terwijl Gait best mooie oorbellen heeft. Verder heeft Elco duidelijk meer ondervacht dan Gait (ook te merken aan hoe goed ze tegen hoge/lage temperaturen kunnen en hoeveel last ze van regen enzo hebben)
Haha, ik dacht ook vast dat het gait en elco moest zijn.
Maar zelfs het verschil. In tuigje was lastig te zien. Laat staan dat ik gait en elco ook duidelijk zou kunnen onderscheiden..... en ik had toch gezocht.
Door de vraag weet je bijna zeker dat het twee verschillende honden zijn. Maar als je ze niet kent moet je wel heel goed kijken om de verschillen te zien.