ik de vakantie kwamen wij er achter dat onze york een grote bult in de bek had
deze hebben wij laten weghalen en opsturen het bleek op een melanoom te gaan
eentje die plaatselijk is en niet gaat uitzaaien de tumor kon niet helemaal weggehaald worden omdat het ok aan de binnenkant van de bek zit....
in eerste instantie zeiden wij omdat onze hond al 12 en een half is geen chemo of bestraling
maar nu gaat de tumor alweer groeien en zitten wij toch te twijfelen omdat de hond verder lichamelijk nog wel heel goed is heeft iemand hier ervaring met een melanoom ........ chemo of bestraling bij een oudere hond....kan je ze dit nog aan doen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
melanoom in de bek
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): york en boomer
- Aantal honden: 2
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: melanoom in de bek
Ik heb geen ervaring met een melanoom in de bek, wel met een Maltezer die op die leeftijd Lymfeklierkanker had
ik heb toen gekozen allee pijnstilling te nemen tot het zever was om in te laten slapen
Nou was het ook een hondje dat het niet zou trekken lang bij de DA te blijven dat wilde we haar niet aandoen
ik denk dat je goed moet overleggen met de DA en zelf goed naar je hond te kijken naar wat eerlijk is voor de hond
ik heb toen gekozen allee pijnstilling te nemen tot het zever was om in te laten slapen
Nou was het ook een hondje dat het niet zou trekken lang bij de DA te blijven dat wilde we haar niet aandoen
ik denk dat je goed moet overleggen met de DA en zelf goed naar je hond te kijken naar wat eerlijk is voor de hond