Ik ben Bura en ik ben 28 jaar oud. Ik ben het baasje van Levi, een dwergkees van bijna 10 jaar oud. Hij is heel energiek en echt de liefste hond die je je maar kans wensen. Ik lees weleens topics door op dit forum maar omdat ik zelf nu tegen een groot probleem aanloop heb ik besloten om een account aan te maken. Ik weet niet of ik dit in dit voorsteltopic mag melden maar ik kan bijna niet wachten om goedkeuring te krijgen om andere topics te openen. Mijn hond heeft al weken heel veel last van wondjes en jeuk aan zijn buik. Ook likt hij vaak aan zijn poten. Ik ben al twee keer bij de dierenarts geweest maar die geeft elke keer aan dat het door vlooien kan komen of dat mijn hond een voedselallergie heeft. Vlooien kan het niet zijn want ik heb niets kunnen vinden in zijn vacht + ik geef trouw zijn vlooienmiddel. Een voedselallergie zou eventueel wel kunnen alleen ik heb echt het gevoel dat hij een infectie heeft. Hij is nog steeds weg vrolijk maar hij likt zo vaak aan zijn buik en poten dat ik het erg zielig vind. Ik wil morgen opnieuw naar de dierenarts want zijn huid begint echt roder te worden. Ik wil graag een afbeelding toevoegen om te laten zien wat ik bedoel. Weet iemand wat dit kan zijn en wat ik moet doen? Ik begin radeloos te worden en heb het gevoel dat de dierenarts mij niet verder kan helpen..