Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lilaloops
Moderator: moderatorteam
- Crescent
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Lilaloops
En Loulou heeft er last van. Ongedwongen wandelen, knaagspul, gevulde kongs en fijn knuffelen of stevig vasthouden helpt wel, maar zijn er nog tips voor de hoogtijdagen waar ze het gewoon uitgílt van dekrijpheid..?
Chirurgie is geen optie; oud trauma en verweefseling in de buik zorgden destijds voor vreselijke bloedingen, dus ze was er bijna geweest en moest vlot dicht. Er is een eierstok (afgebonden) achtergebleven die voor de cyclus zorgt.
Chirurgie is geen optie; oud trauma en verweefseling in de buik zorgden destijds voor vreselijke bloedingen, dus ze was er bijna geweest en moest vlot dicht. Er is een eierstok (afgebonden) achtergebleven die voor de cyclus zorgt.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Re: Lilaloops
Saartje is ook intakt en op haar hoogtijdagen is ze ook verschrikkelijk dus als er goede tips komen hebben wij er ook wat aan. Hier is chirurgie ook geen optie.
Kreeg van iemand een tip voor chemische castratie maar op de één of andere manier voel ik daar totaal niks voor (tip kwam van een bevriende dierenarts assistente)
Kreeg van iemand een tip voor chemische castratie maar op de één of andere manier voel ik daar totaal niks voor (tip kwam van een bevriende dierenarts assistente)
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Wat zou die chemische castratie voor een teef zijn dan?Chihuahua-paws schreef: ↑24 apr 2022 18:56 Saartje is ook intakt en op haar hoogtijdagen is ze ook verschrikkelijk dus als er goede tips komen hebben wij er ook wat aan. Hier is chirurgie ook geen optie.
Ik ken alleen chemische castratie voor een reu.

Als ik er op Google kom ik ook alleen voor reuen tegen.
- Crescent
- Zeer actief
Ik probeer het allemaal zo normaal mogelijk te houden. Helaas voor haar op dekrijpe dagen en gewone (drukke) tijden wandelen aan de leiband omdat zo’n frivool hondje vaak ongewenst is bij reu eigenaren en ik ook niemand tot last wil zijn. Morgen gaan we heel vroeg en kan ze lekker los.Chihuahua-paws schreef: ↑24 apr 2022 18:56 Saartje is ook intakt en op haar hoogtijdagen is ze ook verschrikkelijk dus als er goede tips komen hebben wij er ook wat aan. Hier is chirurgie ook geen optie.
Samen spelen, lekker knuffelen en kongs gevuld met ham houden haar tevreden. Last van de schijnzwangerschap lijkt ze niet te hebben. Geen lusteloosheid, geen knuffeltjes verzamelen of nestjes bouwen.
Middeltjes als puur sex weet ik te weinig over evenals chemische castratie. Liever minder gedoedel met die hormonen dan meer. Maar wie weet helpt het haar..?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Je zou haast denken dat een date met Peer een vurige wens zou kunnen vervullen zonder dat er " gevolgen" van zouden komen maar wel het hitsige meisje wat tot rust brengt. Maar ja; best kans dat het arme meisje haar edele delen zowat in Peer's neus drukt en Peer vol afgrijzen een goed heenkomen zoekt. Maar voor hetzelfde zit hij er om het uur erbovenop. Hij heeft dat ooit eens gedaan en weet vast nog wel hoe het moet 

- Crescent
- Zeer actief
En dan ineens 12 hoogbenige tokkelbraks.teckeltoos schreef: ↑24 apr 2022 20:33 Je zou haast denken dat een date met Peer een vurige wens zou kunnen vervullen zonder dat er " gevolgen" van zouden komen maar wel het hitsige meisje wat tot rust brengt. Maar ja; best kans dat het arme meisje haar edele delen zowat in Peer's neus drukt en Peer vol afgrijzen een goed heenkomen zoekt. Maar voor hetzelfde zit hij er om het uur erbovenop. Hij heeft dat ooit eens gedaan en weet vast nog wel hoe het moet![]()
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Zouden spannende hondjes worden.Crescent schreef: ↑24 apr 2022 20:48En dan ineens 12 hoogbenige tokkelbraks.teckeltoos schreef: ↑24 apr 2022 20:33 Je zou haast denken dat een date met Peer een vurige wens zou kunnen vervullen zonder dat er " gevolgen" van zouden komen maar wel het hitsige meisje wat tot rust brengt. Maar ja; best kans dat het arme meisje haar edele delen zowat in Peer's neus drukt en Peer vol afgrijzen een goed heenkomen zoekt. Maar voor hetzelfde zit hij er om het uur erbovenop. Hij heeft dat ooit eens gedaan en weet vast nog wel hoe het moet![]()
Mijnheer Peer maakt niets meer klaar volgens mij

Er op kan wel, maar dat is het enige. Toch TeckelToos?
-
- Zeer actief
- Crescent
- Zeer actief
Slim, spannend, sportief, knap en sociaal.ranetje schreef: ↑24 apr 2022 20:59Zouden spannende hondjes worden.Crescent schreef: ↑24 apr 2022 20:48En dan ineens 12 hoogbenige tokkelbraks.teckeltoos schreef: ↑24 apr 2022 20:33 Je zou haast denken dat een date met Peer een vurige wens zou kunnen vervullen zonder dat er " gevolgen" van zouden komen maar wel het hitsige meisje wat tot rust brengt. Maar ja; best kans dat het arme meisje haar edele delen zowat in Peer's neus drukt en Peer vol afgrijzen een goed heenkomen zoekt. Maar voor hetzelfde zit hij er om het uur erbovenop. Hij heeft dat ooit eens gedaan en weet vast nog wel hoe het moet![]()
Mijnheer Peer maakt niets meer klaar volgens mij
Er op kan wel, maar dat is het enige. Toch TeckelToos?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- Hazenrein
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De hazenreinsoort
- Contacteer:
Ik heb hier een prachtige intacte reu die misschien kan helpen de pijn te verlichten.

Nog veel meer foto’s van de heer

- Crescent
- Zeer actief
Dat zouden mooie hondjes worden…Hazenrein schreef: ↑24 apr 2022 23:09 Ik heb hier een prachtige intacte reu die misschien kan helpen de pijn te verlichten.

-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- Hazenrein
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De hazenreinsoort
- Contacteer:
En braverds ook. Ik schrijf me vast in voor een reupupCrescent schreef: ↑25 apr 2022 00:01Dat zouden mooie hondjes worden…Hazenrein schreef: ↑24 apr 2022 23:09 Ik heb hier een prachtige intacte reu die misschien kan helpen de pijn te verlichten.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
- Zeer actief
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Het is het zelfde als bij reuen idd.ranetje schreef: ↑24 apr 2022 19:02Wat zou die chemische castratie voor een teef zijn dan?Chihuahua-paws schreef: ↑24 apr 2022 18:56 Saartje is ook intakt en op haar hoogtijdagen is ze ook verschrikkelijk dus als er goede tips komen hebben wij er ook wat aan. Hier is chirurgie ook geen optie.
Ik ken alleen chemische castratie voor een reu.![]()
Als ik er op Google kom ik ook alleen voor reuen tegen.
En wordt niet officieel gedaan.
Een bevriende dierenarts assistente raadde het mij aan.
Bij Saartje gekozen niet te steriliseren ivm dat zij een hartstilstand gehad heeft op de ok als reactie op het middel wat voor de gasnarcose gegeven werd. Dus ze had nog geen narcose "was een allergische reactie". Ik vind dat risico nu veel te groot. Maar helaas heeft Saartje wel hormonaal wat uhm vervelende eigenschappen. Echter neem ik die ook gewoon voor lief. En ga ik niet met chemische castratie aan de gang. Al zou het zeker interressant zijn als het ook bmo enzo kan voorkomen.
O ja Saartje lijkt zelfs als ze loops is niet interressant te zijn (uiteraard gaat ze dan niet los) en beperken we het wandelen dan tot industrie terrein en een strook van 2 km braakliggend terrein langs het spoor waar nooit iemand komt "serieus nooit" dus dat is dan wel fijn. Wij zijn dus gelukkig niemand tot last
Alleen Saartje is een pain in the ass voor Dex als ze loops is en venijnig naar alles wat beweegt behalve baasje en vrouwtje

It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..