Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kletstopic Crufts keuringen.

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Kletstopic Crufts keuringen.

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Crufts is weer begonnen

In deze topic kan je bespreken en/of je mening ventileren over de keuringen en de uitslagen ervan.

Voor de sporten, demo's en shows heb ik een aparte topic gemaakt. KLIK
Crescent
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Kletstopic Crufts keuringen.

Ongelezen bericht door Crescent »

Ik hoop in elk geval dat er weer zo'n vrolijke fruitsalade door de agility heen dendert op geheel eigen wijze en route :LOL:
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
MoTsiTsi

Ongelezen bericht door MoTsiTsi »

Crescent schreef: 10 mar 2022 16:20 Ik hoop in elk geval dat er weer zo'n vrolijke fruitsalade door de agility heen dendert op geheel eigen wijze en route :LOL:
Of zo eentje die gaat rond sjezen.
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Crescent schreef: 10 mar 2022 16:20 Ik hoop in elk geval dat er weer zo'n vrolijke fruitsalade door de agility heen dendert op geheel eigen wijze en route :LOL:
Onvergetelijke Olly

Crescent
Zeer actief

Kratu <3 wat een zoetje en met zoveel plezier lekker spelen

-Nothing but the rain…
Hazenrein
Zeer actief
Mijn ras(sen): De hazenreinsoort
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hazenrein »

:schrik: Nou ik ben alweer klaar. Twee groepen bekeken en het zijn nog steeds dezelfde onverzorgde tuthola’s die hun hondje showen. Bij de mannen ziet 90 % van de handlers er net zo tiptop uit als de hond. Bij de vrouwen is het echt om te janken: te grote pakken, te nauwe rokjes, te krappe bloesjes, slechte bh’s, en vrijwel allemaal veeeeeels te dik. Plus niet een kan die honderd meter normaal draven, het ziet er ongelooflijk dom uit. Als je dan toch naar Crufts mag, wat in jouw tak van sport zo ongeveer het hoogst haalbare is, dan neem je toch zelf ook drie privelesjes bij de atletiektrainer om de hoek zodat je in ieder geval weet hoe je moet rennen :roll:

Ik zou wel naar de hondjes willen kijken maar die handlers leiden gewoon teveel af.
Crescent
Zeer actief

Hazenrein schreef: 11 mar 2022 19:31 :schrik: Nou ik ben alweer klaar. Twee groepen bekeken en het zijn nog steeds dezelfde onverzorgde tuthola’s die hun hondje showen. Bij de mannen ziet 90 % van de handlers er net zo tiptop uit als de hond. Bij de vrouwen is het echt om te janken: te grote pakken, te nauwe rokjes, te krappe bloesjes, slechte bh’s, en vrijwel allemaal veeeeeels te dik. Plus niet een kan die honderd meter normaal draven, het ziet er ongelooflijk dom uit. Als je dan toch naar Crufts mag, wat in jouw tak van sport zo ongeveer het hoogst haalbare is, dan neem je toch zelf ook drie privelesjes bij de atletiektrainer om de hoek zodat je in ieder geval weet hoe je moet rennen :roll:

Ik zou wel naar de hondjes willen kijken maar die handlers leiden gewoon teveel af.
Jaaa! Ik zie mezelf over 3 jaar en 40 kg extra ook zo meehupsen in m'n minste hondenklofje. Aan de andere kant van de lijn een meutehond met een uitgestreken smoel :LOL:

Je moet ook naar de agility kijken, muts;

De knaap met z'n "Boost" rescue vond ik ook prima easy on the eyes :animals-frog:
Er was nog ergens een handler, die meid was helemaal leuk, ging er duizend procent voor en overliep zichzelf zowat. ff zoeken.
-Nothing but the rain…
Hazenrein
Zeer actief
Mijn ras(sen): De hazenreinsoort
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hazenrein »

Wat een superleuk hondje die eerste donkerbruine cocker!
En ja die handlers lopen beter 😁
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”