Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vethoek
Moderator: moderatorteam
- Hazenrein
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De hazenreinsoort
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Vethoek
Ik meen mij te herinneren dat de oude vethoek er nog wel is maar er geen nieuwe onderwerpen kunnen worden gestart.
Dat is mooi, want ik wilde er iets opzoeken. Maar ik kan die hele hoek niet meer vinden. Kan iemand helpen?
Dat is mooi, want ik wilde er iets opzoeken. Maar ik kan die hele hoek niet meer vinden. Kan iemand helpen?
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Re: Vethoek
Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat jij ee nieuw account hebt.
Ik zou het ba moeten kijken.
Maar in principe heeft iedereen (ieder account) dat daar toegang had, het nog, maar zijn er geen nieuwe leden meer toegelaten.
En kunnen er geen nieuwe onderwerpen aangemaakt worden.
Reageren op bestaande onderwerpen kan nog wel voor de mensen die toegang hebben.
Het hele forumgedeelte overig, met onder andere de koffiehoek enzo, is wat beslotener dan voorheen.
Niet zichtbaar voor bots, google etc. En pas zichtbaar voor leden vanaf 50 berichten.
Maar in principe heeft iedereen (ieder account) dat daar toegang had, het nog, maar zijn er geen nieuwe leden meer toegelaten.
Reageren op bestaande onderwerpen kan nog wel voor de mensen die toegang hebben.
Het hele forumgedeelte overig, met onder andere de koffiehoek enzo, is wat beslotener dan voorheen.
Niet zichtbaar voor bots, google etc. En pas zichtbaar voor leden vanaf 50 berichten.

- Crescent
- Zeer actief
Dan is het dus zinnig om voor Hazenrein even de permissies aan te passen zodat zij daarin kan met haar zoekopdracht.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
- Hazenrein
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De hazenreinsoort
- Contacteer:
Ja dat zal het zijn.Habibi schreef: ↑08 dec 2021 23:36 Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat jij ee nieuw account hebt.
Ik wilde in het verbouwtopic (of iets met huis en hoe het eruit ziet) wat nieuwe foto’s toevoegen, want die verbouwing hier gaat maar door

En ik heb ook ooit iets geschreven in een emigreertopic en in dat topic wilde ik iets opzoeken maar dat is ook geen halszaak.
Als de permissies aangepast kunnen worden zou ik het op prijs stellen, maar als dat om welke reden dan ook tot gedoe leidt, laat dan maar

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer: