Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pijn????
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
pijn????
Mijn hond, een kruising poedeltje dat over een maand 17 wordt heeft pijn denk ik. Het zit zo....ze heeft bulten onder de buik.Het zijn kanker gezwellen.Maar het ging erg goed.Ze had er geen last van. Maar dinsdag was ze me te snel af en wilde de trap af en viel er af.Dat wil zeggen ze ..ze rolde niet maar gewoon een aantal treden elke keer overslaan omdat ze te snel ging en plof daar stond ze op de poten heel hard beneden.Ze jankte niet en ging gewoon naar buiten enz. Niks aan de hand.Woensdag en Donderdag ook niets aan de hand. Maar vanacht was ze erg onrustig.Elke keer opstaan .Dan ik haar weer de trui overleggen dat ze altijd over heeft snachts. En vanmorgen wilde ik haar dus de trap af dragen. En ze gilde van pijn omdat ik haar oppakte.De hele dag heeft ze stil gelegen in de mand en mocht ik niet aan haar komen.Als ze naar buiten moest dan moest ik haar dwingen. En dan weer de mand in met de staart tussen de poten.Vanavond ben ik dus met haar naar de D.A. geweest en moest haar de auto in tillen,en weer gillen. Maar bij de D.A. was ze stil net of er niets was. Heel gek. Maar de D.A. zegt dat het zal komen van de schok in de buik door dat harde neer komen,en die gezwellen. Ze heeft een spuit gehad dat is een antibiotica waar ook een pijnstiller bij in zit. Ze eet goed. Maar ik kan haar niet tillen,want dan gilt ze.En ze wil graag op de bank en kan dat niet zelf meer,dus moet ik wel tillen. Dus die spuit heeft niet geholpen. Nu heb ik tabletten voor morgen vroeg en de komende dagen {Zubrin} Maar wat moet ik doen als dat niet werkt???Als ze maar stil ligt dan heeft ze geen pijn. Ze kijkt me nu ook aan wat ik aan het doen bent. Ik weet het dus niet of het werkelijk erg is met de pijn of dat ze al gilt omdat ze bang is dat het pijn zal doen. Dat kan ook. Want ze is altijd een aanstelster geweest op dat gebied...als je al wees dan gilde ze al. Wat denken jullie en wat zouden jullie doen???Gery
-
- Zeer actief
Wat vervelend zeg!
Heeft de DA gezegd hoelang het duurt voordat de injectie zijn werk zou moeten doen? Meestal duurt het wel een dag voordat je reslutaat ziet.
Als ze morgen nog zo is zou ik gewoon weer je DA bellen.....het kan best zijn dat ze wat gekneusd heeft natuurlijk.
Enne, 17 jaar! Wat een leeftijd zeg....dat hoor je wel vaker bij poedeltjes he?? Dat ze zo oud worden.
Heeft de DA gezegd hoelang het duurt voordat de injectie zijn werk zou moeten doen? Meestal duurt het wel een dag voordat je reslutaat ziet.
Als ze morgen nog zo is zou ik gewoon weer je DA bellen.....het kan best zijn dat ze wat gekneusd heeft natuurlijk.
Enne, 17 jaar! Wat een leeftijd zeg....dat hoor je wel vaker bij poedeltjes he?? Dat ze zo oud worden.
- MissTique
- Actief
- Contacteer:
- Karin
- Actief
- Contacteer:
Heel vervelend als je hond pijn heeft en je hem niet kan helpen
Ik zou hem gewoon even niet optillen totdat de evt kneuzingen over zijn en evt de DA om betere pijnstilling vragen
Geeft ie ook pijn aan als ie op de grond ligt en je hem dan over zijn buik aait??

Ik zou hem gewoon even niet optillen totdat de evt kneuzingen over zijn en evt de DA om betere pijnstilling vragen
Geeft ie ook pijn aan als ie op de grond ligt en je hem dan over zijn buik aait??
groetjes Karin en een poot van kesh, Shia, Muk en Mate

-
- Vaste gebruiker
Het gaat vandaag veel beter weer.Ze heeft erg goed geslapen vanacht en vanmorgen een tablet.Maar ik denk dat die spuit haar geholpen heeft.Ze springt weer op de bank en loopt weer rond.En ik mag haar niet optilen,maar wel weer overal aaien.Dus het gaat weer goed.Ik was al bang dat dit het einde zou zijn,want ik wil niet dat ze pijn moet lijden.Maar gelukkig nog niet.Gery
- Karin
- Actief
- Contacteer: