Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het joch heeft geen leven als ik thuis ben ( bij het raam, dus natuurlijk licht alleen een beetje reflectie van wat stuiken en zo.. maar goed ( geen zin om het weg te halen )
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Dank je wel, is wel een beetje mij droomhond , ( alweer, ze passen met gewoon zo goed) geweldige uitstraling ook en erg bereid om voor met te werken, op honden school maar ook in het dagelijks leven, ben al zo met dit beest vergroeid.. heerlijk als je die connectie mag hebben
vandaag weer lekker in de garage zitten klooien met mijn studio lamp, die actie bevriezen met een flitser is een klein dingetje voor me, maar ik leer het wel.. moet Zil wat minder eten geven en dan kan hij ze vangen
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
S@ndr@ schreef: ↑10 nov 2021 18:09
Het joch heeft geen leven als ik thuis ben ( bij het raam, dus natuurlijk licht alleen een beetje reflectie van wat stuiken en zo.. maar goed ( geen zin om het weg te halen )
Mooi. Die licht spikkels op z’n lip zijn prachtig!